Mick wilt niet slapen!!!!!

Hallo allemaal,

ik heb een probleempje en vroeg me af of jullie misschien wat tips voor me hebben....
Mick wilt s'avonds niet meer naar bed toe, hij krijst de hele boel bij elkaar en huilt tot ik hem weer uit zijn bedje haal.
Ik heb dit met mijn dochter Luna van 8 jaar inmiddels ook meegemaakt en zij heeft tot haar 5de!!!! bij mij op de arm gelegen om in slaap te vallen.... Ik was dit eigenelijk niet nog een keer van plan, maar zoals het nu gaat zie ik hetzelfde scenario voorbij komen.... Ik heb op het cb ook al om tips gevraagd maar daar zeggen ze dat ik Mick gewoon moet laten huilen! Dat heb ik ook geprobeerd maar 10 minuten vind ik lang zat en dan is hij nog steeds aan het huilen.... Ik weet niet meer wat ik moet doen, jullie misschien???

Liefs Elke

Ohhh wat vervelend zeg Elke! Ik kan me voorstellen dat je dat snel zat word. Laten huilen zou ik ook niet langer dan 10 min vol kunnen houden hoor.
Ik heb er geen ervaring mee dus echte tips heb ik niet zo voor je. Heb je al eens gegoogeld over het niet in slaap kunnen komen?
Vind hij het te donker? Nachtlampje miss?
Wil hij dat jij miss even op een stoel een kwartiertje in zn kamertje zit terwijl je niks zegt maar hij jou wel kan zien? (en dan kan je die kwartier afbouwen op een gegeven moment)
Of miss iets later naar bed zodat hij echt heeeel moe is?
Je zal het miss al allemaal geprobeert hebben maar ik probeer met je mee te denken.
Maar er niet mee blijven tobben hoor! En zeker niet tot z'n vijfde! Probeer in een andere hoek anders hulp te zoeken. Maar met googel kom je vaak ook al ver qua ervaringen van anderen.
Heel veel succes en ik hoop dat dit voor korte duur is!!!!!
Groetjes Ingrid

Hoi Elke,