Mick!!!!!

Heejjjj Mick,

Wie gehtst denn? Ruhig am Front, neh?
Moet ik nog een takelwagen met lagere-school ringen voor je laten aanrukken? In het kader: 'creatief met touw', zal ik maar zeggen? Harry en Barry willen ze wel even komen langs brengen (die staan hier toch maar nutteloos op mijn balkon, je krijgt overigens de groeten van ze). Ik regel het wel ff voor je... Stuur je ze na 'die klus' wel zo snel mogelijk weer terug? Het ziet er naar uit dat ook hier de komende weken flink aan de weg wordt getimmerd, maar niet ter plaatse, ja, ja... genau!!!

We bellen binnenkort wel ff, kunnen we eens een borrel drinken, ik wil nu wel es weten hoe jij eruit ziet (ja sorry hoor, de smaak van Harry en Barry vertrouw ik toch niet helemaal)!

Fraulein Lara aus die Bratwurstestrasse

Heeeeeijjj Lara,

Wie gehst mit dir ich finde das sehr lieb das du Harry und Barry nach mir will schicken!!!

Manlief had afgelopen donderdag een foto bespreking bij de dokter over zijn rug, ze kunnen niets vinden en hij wordt nu doorverwezen naar de neuroloog!! Ik hoop eigenlijk zo dat het snel over gaat!! Maar zou jij de takelwagen met lagere-school ringen al vast voor me willen bestellen, voor het geval dat!!!! Geweldig hahahaha.

Aah Harry en Barry zijn gearriveerd, ben ff alleen thuis en ik ben flink ff aan de klus geweest met hun in de tuin!! Ik stuur ze nu naar je terug kunnen ze weer bij jou aan de slag op het balkon.

Doen we!!! snel een borrel drinken, tot snel hier of online of kroeg, of tot bels

Liefs von Mickey aus die heimattestrassse

Terug
Bovenaan