Mick

Hey Mick,

Hoe gaat het met je? Hier gaat alles ok, wel regelmatig last van 'harde buiken'.

Ik kwam op freya.nl goede stukken tegen over verhoogd fsh. Als je klikt op laatste wijzigingen dan staan daar een aantal berichten onder. Toch ook hele geruststellende en positieve en ook hierin wordt bevestigd dat een enkele meting niets zegt.

Nou, we spreken elkaar weer en hoop dat je iets aan de info hebt!

dikke knuf

Lara

Lieve Lara,

Bedankt voor de tip, ik ben er meteen naar toe gegaan, en heb de verhalen op Freya gelezen. Ik heb het deze week wel losgelaten, was wel een heftig weekje, verder ben ik gelukkig na de provera ongi geworden, kwam niet meteen op gang, ze hadden na twee dagen gezegd was 1 dagje later. Moet dan volgende week vrijdag weer bloed prikken. Ik laat het zeker een paar keer prikken ook de volgende maand, het is toch een momentopname.

Verder veel nagedacht, en we zijn op dit moment ook heel erg happie met onze kleine meid, ben daar heel erg dankbaar voor, sta daar nu zeker veel meer bij stil, we hebben er tenminste 1. Als je op al die andere site's kijkt bijvoorbeeld stilverlangen er is ook zoveel verdriet bij stellen als het helemaal niet lukt. Daarom wil ik er zeker bij stil staan dat we heel erg blij moeten zijn met onze kleine meid van 4. Bedankt voor je informatie vindt het zo lief van je dat je dit voor me hebt opgezocht bij Freya, dank je dat je zo meeleeft.

Ja harde buiken heb ik zelf ook wel gehad, dan moet je rustig aan doen, zijn ook oefenweeen, die heb je meestal wel, en dan ebt het ook weer weg. Maar neem ook je rust door zeker op een dag even een paar uur niets te doen.

Ik hoop je snel weer eens te spreken, zal je snel even bellen ok.

Heel veel liefs en een dikke knuf terug

Mick

Terug
Bovenaan