@Mick

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve Mick,

Hoe gaat het met jou? Mijn Mama vertelde dat ik je weer net gemist had. Eerst bij de dierentuin en nu weer op de beurs. Maar Mama had gezegd dat we binnenkort een keer met alle kindjes gaan spelen in Amersfoort en dat jij dan ook komt. Mama zegt dat jij heel dicht bij Amersfoort woont. Lijkt me zo super leuk, dan kan ik eindelijk een keer met je spelen. Ik had een foto van jou en je mama op het forum gezien en ik vind je echt wel een heel knap jongetje. Dus helemaal leuk om met je te spelen. Had jij nog leuke dingen gedaan dit weekend? Ik mocht dus vrijdag naar de beurs, heb ik allemaal leuke kadootjes gekregen van Papa en Mama. Zaterdag ben ik bij mijn neefje gaan spelen, hij is 6 dagen ouder dan ik ben en hij heeft allemaal heel leuk speelgoed. Ik mocht ook bij mijn neef eten samen met papa en mama. Vandaag heeft mijn papa een nieuw kozijn in mijn raam geplaatst. Nu hebben we dubbelglas zegt mama en dat is minder koud voor mij want ik slaap onder het raam bij papa en mama op de kamer. Omdat papa zo druk bezig was mocht ik met mama naar een beurs waar ze allemaal nieuwe boeken hadden. Ik heb echt kei veel boekjes gekregen van mama. Nu kunnen we weer lekker veel boekjes lezen. Vind jij boekjes lezen ook zo ontzettend leuk? ik wel hoor. Nou ik ben benieuwd wat jij gedaan hebt en ik kan niet wachten tot we samen gaan spelen

dikke kus van Marissa

hoi lief vriendinnetje.

wat leuk dat je voor mij een berichtje hebt geschreven.
ik heb ook   een leuk weekend gehad.
zaterdag heeft eerst even mijn opa opgepast want mijn papa moest motorlessen en mijn mama ging naar de beurs toe.
daarna kwam mijn oma en daar heb ik lekker mee gespeeld.
ik kon niet wachten tot mama thuis kwam,er werd namelijk gezegt dat ik,mama's kennende,wel cadeautjes kreeg.... na heel lang wachten kwam mama thuis.met heel veel spulletje!!
daarna hebben we lekker gegeten met ze alle mama had prei taart gemaakt met patatjes.en ik mocht even opblijven.
zondag kwam er bezoek en heb ik leuke kleertjes gehad.mama had lekker taart dus dat heb ik ook gekregen.
papa ging formule 1 kijken en heb ik lekker met hem mee gekeken.
vanmorgen heeft mama de voor en achtertuin gedaan en heb ik heel lief gespeeld.

ik woon heel dicht bij monkey town,mama heeft er wel is over vertelt maar ik ben er nog niet geweest,we zouden er een keer heen gaan alleen toen gebeurde er een ongelukje met onze hond dus gingen we niet meer...
maar het lijkt me heel erg leuk om met je te spelen.
en als ik niet verlegen ben kan ik je een kusje in het echt geven

boekjes vind ik heel leuk om te lezen alleen ik doe ze sneller kapot maken! en dan word mama een beetje boos die zegt dat ik plaatjes moet kijken en dat zei dan voorleest.. maar ik wil het zelf doen!
maar mama koopt best vaak boekjes voor mij.

dat is wel fijn dat jouw papa een nieuw kozijn heeft geplaatst zo kan je lekker warm slapen.
ik kruip nu steeds boven de dekens en ga ik met mijn gezicht in de dekens liggen dat vind mama niet zo leuk,maar het ligt wel heel lekker.
ik ga nu ook lekker slapen.vanmiddag met mama boodschappen doen.. misschien krijg ik nog wat lekkers dan.

een dikke knuffel...
x mick

Hoi Lieve Mick,

Jij bent ook lekker verwend afgelopen weekend met allemaal kado's en lekkere taart en zo. Leuk is dat he als je allemaal leuke en lekkere dingen krijgt. Mama heeft mij ook erg verwend op de beurs, ikw as ook zo slim om Oma mee te nemen en die ging ook nog van alles voor mij kopen, slim he van mij. Vandaag kon ik lekker uitslapen, tot wel 11.30, omdat mama ook een keer goed sliep. Normaal word ik altijd wakker van haar gedraai in bed en zo, maar nu mocht ze mij voor het slapen in bad doen en daar was ze zo moe van geworden dat ze goed geslapen heeft, en zo heb ik ook lekker uitgeslapen.
Daarna gingen we even op de fiets naar de stad en nog even naar de supermarkt. Ik wil tussen de middag niet meer slapen want dat vind ik voor baby's. Mama vindt het wel jammer want die kon dan even wat dingen voor zichzelf doen, maar ik ben toch geen baby meer?
Het lijkt me echt heel erg leuk om jou in Monkey Town te gaan zien. Dan kunnen we lekker samen gaan spelen en ondeugend zijn. En onze mama's kunnen dan lekker kletsen. Lijkt me zo gezellig!
En jij had met papa Formule 1 gekeken? Dat is echt kei stoer. Ik kijk altijd met mama naar de motoren. Vooral Valentino Rossi vind ik heel erg goed. En verder kijk ik altijd voetbal met papa en mama. Vanavond moet PSV voetballen en dan mag ik wat chipjes en dan voetbal kijken. Vind jij chipjes ook al zo lekker? Ik mag ze alleen niet zo vaak, dat vind ik wel heel erg jammer. Nou ik ga weer lekker verder spelen en mama zo helpen met koken. Ga jij ook nog iets leuks doen?

Marissa

Terug
Bovenaan