Mickey 29

A

Anoniem

Guest
Lieve Dana,

Hoe is het nu met je?
Alles nog een beetje onder controle???
Ben zo benieuwd hoe het met je gaat....
Want zo ongeveer alles zit tegen bij je na de miskraam.

Hier weer een beetje spanning en veel emoties.
Dinsdag weer naar gyn voor follikelmeting.
Mijn clomidkuurtje heb ik alweer achter mijn kiezen....
ik ben benieuwd....
tot snel

Liefs,
mama Peet

Lieve Peet,

Bedankt voor je berichtje, ik was al even niet op de site geweest... Moest werken met Pasen, dus ff druk...
Hier ook best wat spanning en emoties hoor, voor a.s. donderdag staat de curretage gepland en wat denk je.. word ik zaterdag ongesteld. Begon aarzelend, maar sinds gisteren is het toch wel een echte menstruatie. Raar he, had ik niet verwacht. Nu bel ik dus morgen de gyn. maar weer, om advies te vragen. Misschien kan ik nog een echo krijgen voor donderdag, want ik wil eigenlijk ook niet dat ze nu meteen de curretage afblazen. Voor hetzelfde geld is niet alles weg na deze menstruatie. In het gunstigste geval gebeurt dat misschien wel, dat alles schoon is en mag ik misschien gauw weer met de Clomid starten..... Ik durf er bijna niet op te hopen. Normaal gebruik ik altijd tampons, maar nu maar maandverband, ik ben helemaal gefixeerd op de hoeveelheid bloed en stolseltjes haha, in de hoop dat het maar genoeg is om de boel daarbinnen weer schoon te laten worden.... Je begrijpt vast dat het hier ook weer een storm van blije, bange verdrietige, onzekere emoties is, ik snap af en toe niks van mijn lijf

Ik houd je op de hoogte hoor, ik ga nu lekker slapen en we zullen wel zien morgen, help je me duimen??
knuffel van Dana

och da's ook niet aardig, ik vertel alleen maar over mezelf.....
Gaat het jou een beetje? Nadat je de Clomid hebt genomen is het weer ff afwachten he?! Ik hoop maar dat ze flink gaan groeien deze keer.... Ga lekker veel in het zonnetje zitten..... Mijn plantjes in de tuin groeien als kool van het lekkere weer van de afgelopen dagen, dus wie weet heeft het ook een gunstige invloed op je eitjes. Het is in ieder geval goed voor je humeur.....
Wat fijn dat jij folikelmetingen krijgt. Ik krijg ze nooit, lijkt me wel prettig, ik zal er eens naar vragen... Nou meid, slaap lekker en tot gauw xx

Terug
Bovenaan