Mickey en Cynthia

Hoi meiden,ben er weer even want was erg beniuwd hoe het met jullie is,
Cynthia er is inderdaad iets raars met mijn emailadres,je moet 1 van deze 2 maar ff uitproberen: snoopy_30629@hotmail.com of snoopy_30628@hotmail.com
Volgens mij moet de eerste gewoon werken.leuk dat je me nog had gemaild,jammer dat ik ze niet kreeg.

Ik heb dus een echo gehad en het hartje klopte geweldig,we zijn zo blij en durven nu eindelijk een beetje te genieten,we moeten over 3,5 week weer voor een echo en dan zit ik rond de 3mnd en als het dan allemaal goed is dan krijg ik 2 weken erna nog een duotest en een nekplooimeting en als dat allemaal goed is mag ik ook naar een gewone vk hier in de buurt,we doen het echt maar even stap voor stap maar zijn al zo blij met deze overwinnning.

Enne mickey,ik weet zeker dat het jullie ook gaat lukken hoor,ik heb ook vaak gedacht dat het wel nooit meer zou gebeuren maar je ziet het,geef de hoop niet op hoor!

Cynthia hoe gaat het nu met de accapunktuur?

Meiden ik vind het echt leuk om weer ff terug te lezen hoe het met jullie gaat.
Heel veel liefs
Snoop

Hoi Snoop,

Leuk zeg om te lezen dat het zo goed gaat met jou én met jouw/jullie smurfje!! Moet een geweldige ervaring zijn lijkt me :)
Nog even en de 'kritische fase' is alweer voorbij.

Geniet ervan het is je van harte gegund!

liefs, Suus

He Snoop,

Wat lief dat je nog steeds zo af en toe bij ons komt kijken en aan ons denkt!! Ik lees ook zo af en toe mee bij de meimamma's en lees dan ook jou verhaal over de babie, en dat de echo goed was en dat het zo goed met je gaat, ben nog steeds heel erg blij voor jullie. Doe lekker rustig aan, en geniet er lekker van.

Dit jaar zwanger worden heb ik afgeschreven omdat mijn man al 7 mnd flink rugpijn heeft, hij is van de trap afgevallen en met de week gaat het ietsjes beter, hoop gewoon dat hij snel beter wordt. En dan kunnen wij weer flink aan de klus maar zolang hij die erge rugpijn houdt kunnen we het maar zo af en toe doen, en vind ik het ook niet het allerbelangrijkste eerst moet hij beter worden. Maar goed we hebben het druk genoeg met onze dochter van vier.

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan