Mickey, Floor, Inge, Luna, Cynthia, Lara, Thialde, Moi, Shirley, enz.

Hallo lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Het zwangerforum is wel een erg ongezelligforum zeg :-( , jullie zijn veel gezelliger!!

Maar ik zal even kort vertellen hoe het met mij is. Ben nu 5 weken en 5 dagen. En voel me goed, niet echt klachten, wel moe, buikpijn en zere tepels, maar verder nog niks, gelukkig maar!
Vrijdag ga ik langs de gyn, omdat ik daar toevallig al liep! Dus wie weet een echo!
Ben benieuwd! Misschien zie je wel helemaal niks, maar dat zullen we vrijdag wel merken.

Nou ik hoop snel wat van jullie te horen, ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal is!

Liefs Spike

Hoi Spike!

Wat zal het vrijdag spannend worden! Zal wel cool zijn als je je eerste echo te zien krijgt! Hoelang was jij eigenlijk bezig geweest om zwanger te worden? Bij ons schiet het nog niet op. We zijn nu 2,5 jaar verder en ben van de week weer ongi geworden. Maar zoals we elke maand weer zeggen... volgende maand beter!

Groetjes

Sandra B

Heeee Spike!!

Ik hoorde pas geleden van Mickey via de mail dat jij zwanger bent!

GEFELICITEERD!!!! Heeeeeel goed!!!
Het feit dat je al bij de gyn. liep heeft nu alleen maar voordelen, kunnen ze het mooi allemaal netjes in de gaten houden en krijg jij waarschijnlijk al echootjes vanaf het hele prille begin!

Hou ons op de hoogte!!!

Liefs Lara

Hoi Spike,

Leuk dat je nog even komt buurte! Ik vind het onderdaad ook niet zo gezellig op het zwanger forum! Het lijkt wel of iedereen hier veel meer met elkaar meeleeft en op dat andere forum elkaar meer afzeiken...dus daar hoeven we het in ieder geval niet voor te doen!

Ben blij te lezen dat je je goed voelt! Besef je het wel al een beetje> Volgens mij is het zo`n super gevoel als je zwanger bent. Maar ook wel weer onzeker kan ik mij zo voorstellen.

Met mij gaat het goed. Ik was 1 april weer ongi geworen na een cycles van 41 dagen, maar het duurde maar 2 dagen waarvan een halve dag bruin. Ik denk nu soms even stiekem zou ik dan nit zwanger zijn...(weet dat het vast niet kan hoor) ben deze week ernstig moe en heb inwendig last van mijn borsten(jes)..Stom hoe je dan toch nog hoop hebt he?

Ik heb 19 April een afspraak met de gyn, dus als het echt zo is ziet hij/zij het wel!

Nou spike ik hoop dat je af en toe nog even langs komt en ik lees jouw verhalen ook op het andere forum hoor, want ik vind het altijd erg leuk om overal en te neuzen!

Liefs moi

He Spike,

Heb je net nog even een mailtje gestuurd via het andere emailadres, ik vind het zo te gek voor je dat je zwanger bent. Nu wij nog laten we hopen dat we je snel achterna zullen gaan, want ik ben er inmiddels wel aan toe, maar goed ik geniet ook heel erg van mijn dochtertje van drie, die in een knuffelfase verkeerd, we knuffelen wat af en dat maakt heel veel goed, tenslotte heb ik het ook mee gemaakt, en gun ik het iedereen want het is zo'n mooie ervaring om zwanger te zijn en een babietje te krijgen, dus ik zal voor iedereen duimen dat het snel gaat lukken. Met mij gaat alles verder goed, ben weer uit de lappenmand, en moet nog 1 dag antibiotica slikken, vandaag zijn we weer aan de klus gegaan, want zag dat ik gisteravond het rekbare slijm weer had, gelijk tegen manlief gezegd dat we aan de slag moeten.

Wat spannend dat je vrijdag naar de gyn moet laat je het ons even weten hoe het was. En verder kan ik me heel goed voorstellen dat je het bij ons veel gezelliger vindt, ben het met Moi eens hier leven we meer met elkaar mee.

Liefs, Mick

Hey Spike,

Ben blij dat alles goed met je gaat.En echt super dat je vrijdag al een echo krijgt. Hou je ons op de hoogte daarvan??? Kan heel goed begrijpen dat je onzeker bent. Had ik bij de eerste zw-schap ook wat fout gegaan is. En nu heb ik dat onzeker gevoel nog veel erger.

Heb vandaag mijn NOD dag en nog steeds niks. Maar ik wacht nog met testen. Spannend he. Hoop je na dit weekend te volgen naar het zwanger forum. Alhoewel ik het daar ook niet gezellig vind. Ik lees daar ook af en toe mee. Maar ik vind het maar zeikwijven daar. Behalve jij dan natuurlijk en Lenneke lijkt me ook heel leuk.

Nou ik houd je ook op de hoogte van mijn vorderingen.

Veel succes vrijdag en geniet ervan meid.

Veel liefs van mij en een knuffel van voor ukkie in jouw buikie.

Hoi Spike,
Hardstikke leuk om wat van je te horen !
gelukkig dat alles goed gaat met JULLIE (hahaha)ben je er al een beetje aan gewend ? Lijkt me zo overweldigend als je ineens echt zwanger blijkt te zijn ! volgens mij loop je de hele dag met een glimlach van oor tot oor (TERECHT!!!)
bij mij geen nieuws, mag niet zwanger raken vanwege medicijnen. en dat was in hetbegin wel balen, maar nu neem ik lekker rustpauze om straks met nieuwe energie en moed het MM circuit in te gaan. succes verder ! en bovenal: GENIET !!!!!!!!
liefs Abby

Hoi Spike,

Ik weet wat je bedoeld, vind het zwangerforum ook niet echt gezellig dus kom af en toe jier nog kijkne. INderdaad leven ze hier meer met elkaar mee en lopen ze je niet af te zeiken. Af en toe schrijf ik hier een stukje maar de meesten ken ik niet hier wat ook wel weer jammer is maar ze leven wel mee... Ik ben nu de 7de week in gegaan en het gaat allemaal goed tot nu toe.

Ik hoop je tegen te komen hier of op het andere forum.

Liefs Sas

Terug
Bovenaan