Mickey is blij!!!!

Goeiemorgen!!

In plaats van dat ik vandaag een hysteriscopie heb, ga ik lekker naar het strand!!! Eindelijk weer een fijne meevaller hier. Had dus eigenlijk vandaag dagopname, om de laatste resten van de miskraam van begin feb. weg te laten halen, maar nu was ik zondag tegen alle verwachtingen in zomaar ongesteld geworden (word ik niet uit mezelf normaal en had al meerdere hormoonkuren en andere meds gehad om menstruatie op te wekken, hadden allemaal niet geholpen...) en na een echo gisteren bleek dat zowel de cyste in mijn linkereierstok als de restjes gewoon verdwenen zijn!!!! Ben wel te laat deze maand om nog met de Clomid te starten, maar kan dus iig wel gauw weer beginnen en dat terwijl we anders pas na de zomer weer mochten beginnen!!!!
Ben erg blij, fijn gevoel, dat je lichaam je niet in de steek laat voor de verandering....

Wilde het even met jullie delen, ik hoop ook voor jullie allemaal goed nieuws, succes voor iedereen en lfs van Mickey

Hee dat is nog eens supernieuws.
Eindelijk eens een keer een positief berichtje van jouw kant.

Heerlijk een dagje naar het strand en je hoofd helemaal leeg maken.
Hopelijk hoef je nu straks niet al te lang te wachten op een volgende menstruatie en kun je weer snel aan de clomid.

Super de puper!!!

Ik ga voor je duimen dat je snel weer mag beginnen.

Liefs, mama Peet

Terug
Bovenaan