Mickey,Lill,Cynthia en alle anderen!

Hoi allemaal,

Ik was even bij jullie aan het kijken,en ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!
Ik vergeet jullie niet zomaar hoor en denk vaak aan jullie terug dat jullie allemaal snel ook zwanger mogen worden.

Ik ben nu bijna 7 weken en morgen krijgen we de eerste echo,ik moet zeggen dat ik op ben van de zenuwen,als alles maar goed is.....
Ik heb de afgelopen weken echt ervaren als erg langzaam voorruit kruipend,wat zal ik blij zijn als ik ergens in week 11 ofzo zit!Een mk vergeet je gewoon nooit meer en bij het minste steekje en/of rugpijn denk ik al dat het misgaat,stomme trut die ik ben.....

Cynthia wat leuk dat je accepunctuur doet,ik heb daar toendertijd ook aan zitten denken,ik hoop dat het werkt,heel veel succes ermee.

Meiden het ga jullie allemaal goed en ik blijf duimen voor jullie hoor!
Heel veel liefs
Snoopy

Hoi Hoi,

Lief dat je van je laat horen, jeetje 7 weken al weer, en morgen een echo wat spannend joh....

Ga er maar vanuit dat alles gewoon helemaal goed zit. Je hebt t verdient, het is eindelijk zover en nu moet je ook positief zijn ook hoor!
Geniet er maar lekker van.

Ja ik hoop dat t met de acupunctuur gaat lukken, je weet t niet natuurlijk maar ik voelde gewoon dat ik iets moest gaan ondernemen en denk dat t wel goed zit.

Een hele fijne zwangerschap gewenst nog, oh enne ik heb je al een paar keer gemailt maar krijg t weer terug (ander adres genomen soms?)

Groetjes,
Cynthia

He lieve Snoop,

Wat lief jou berichtje aan ons!! Ik zat laatst ook aan jou te denken, en weet eigenlijk niet of ik je gefeliciteerd had!! Bijdeze dan van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat spannend morgen de echo, dat zit zeker goed, maak je je daar maar niet al te veel zorgen om. Laat je het ons even weten hoe het is geweest. Geniet er lekker van, en het is echt super geweldig om mee te maken, weet er alles van, mijn dochter is nu inmiddels alweer 4 jaar oud, maar ik heb van haar een super zwangerschap gehad, en wat was de babietijd toch ook geweldig elke periode genieten we ontzettend van haar, en wie weet is het ook nog een keertje voor ons weggelegd.

Lfs. Mick

Terug
Bovenaan