Mickey, Luna, Lara, Moi, Monique2, Luna, Inge, Cynthia, Thialde enz.

Hallo lieve meiden!

Ik ben net bij de gyn geweest voor de echo en ik heb het hartje zien kloppen!
Het vruchtje was zo'n 1,3 cm. nu en mijn uitrekendatum klopte precies met de echo, dus ik ben nu 7 weken en 5 dagen, 3 december uitgerekend!

Ik loop helemaal op wolkjes nu, nu is het net weer iets echter!!

Dit wilde ik even met jullie delen.
Hoe gaat het verder hier?

Nou tot snel,

Liefs Spike

Hoi Spike!

Ik wilde je nog feliciteren met je zwangerschap!!!
En wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!!!

Ik zie je wel op het zwanger forum!

Liefs Mariska 2

Wat lief dat je nog even aan ons denkt en komt buurte!!!

Super hoor Spike, echt heel fijn dat je het hartje hebt zien kloppen,,,wat lijkt me dat een mooi moment!!

Ik ben maandag naar de gyn geweest er is bloed geprikt en mijn vriend zijn zaad wordt onderzocht!! 10 mei krijgen wij de uitslagen spannend dus!!

Jij lekker genieten hoor!!!!

Liefs moi

Lieve Spike,

Wat een goed nieuws, ik ben zo ontzettend blij voor jou en voor je vriend natuurlijk, en wat ben je al ver!!!! Ik zei het je toch al, dat alles wel goed zal zijn, maar ik begrijp het wel, zo'n echo laten doen geeft je meer zekerheid.

Ik zit zelf 1 dag voor mijn nod, verwacht morgen dat ik gewoon weer ongi ga worden, heb vandaag weer van die ongikrampjes gehad, maar het blijft natuurlijk weer even spannend verder moet ik a.s. vrijdag naar de gyn, en ben eigenlijk benieuwd hoe we dan verder zullen gaan, wil in ieder geval even vragen of die onregelmatige cyclussen die ik nu heb of dat wel normaal is, maar goed die had jij ook he en jij bent wel zwanger geworden, mijn vorige onderzoeken waren allemaal goed en de hsg ook, en ze kunnen eigenlijk niets vinden, dus we zullen wel te horen krijgen dat we flink moeten klussen en dat het op de natuurlijke manier zal moeten gaan, ik houd je in ieder geval op de hoogte, en fijn dat je het ons even hebt laten weten, geniet er lekker van samen met je mannetje,

Liefs van mij

Terug
Bovenaan