Mickey

Hoi,

Mickey bedankt voor je reactie. Ja had al 4 jaar geleden met de huisarts over die bloedingen gepraat en toen verwezen naar het ziekenhuis. Kijkoperatie gekregen, maar ze konden niks vinden. Ze zeiden tegen me, dat ik ermee moest leren leven. Ik kan wel zwanger worden, want heb in april een miskraam gekregen toen ik 8 weken was. Maar vraag me af of dat een toevals treffer is geweest. Ben vorige week naar de huisarts geweest en heb nu een verwijskaart gekregen omdat ik dolgraag een tweede wil. heb meteen het ziekenhuis gebeld en kan 3 januari terecht. Krijgen Leon en ik eerst allebei een lichamelijk onderzoek en dan zitten we in de molen. Mensen zeggen ook tegen mij dat ik er teveel mee bezig ben. Maar wat willen ze dan, je bent ervoor bezig en gaat ervoor, dus is iedere maand weer een tegenvaller, je kan niet je gevoel en verlangen uitschakelen. Probeer mij ook erbij neer te leggen maar het lukt niet. Begin nu zelfs huilbuien te krijgen als de red devil weer op bezoek komt. Maar nu ik een afspraak heb op het ziekenhuis, heb ik wel het gevoel dat er een last van me af valt. Dat we er nu niet meer alleen voor staan zeg maar en dat we een beetje hulp krijgen. Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen voor je lange verhaal hoor, schrijf het lekker van je af, dat lucht soms heel erg op.

Knuf Mandy

Geen dank hoor. Moest vandaag nog aan je denken toen ik vanochtend bij de gyn was in het ziekenhuis. Ik ben ook zo blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, goed dat jij het ook lekker van je afschrijft, die tweede wens voor ons zal toch zeker nog voor ons weggelegd zijn dat weet ik zeker, alleen het blijft gewoon heel moeilijk voor ons, maar gelukkig kunnen we hier ons verhaal kwijt en kunnen we elkaar hier ook steunen. Wat sneu van je miskraam, maar gelukkig weet je nu wel dat je zwanger kan worden. Ik ben blij voor jullie dat je weer een afspraak hebt in januari, ik ben het met je eens dat het fijn is dat je daar weer mee bezig bent, en dat we er niet helemaal alleen voor staan, daar dacht ik dus ook aan vandaag. Ik heb zelf een positief gevoel over alles, ik zie wel hoe het gaat lopen, ik ga alleen niet meer afwachten ik zal sneller actie ondernemen. Ik spreek je snel weer ok, ik ga nu snel mijn mandje in want ik moet morgen weer werken.

lfs en tot snel. Mickey

He Mandy,

Ik zag onder mijn berichtje ook een reactie van jou aan mij, en een vraag de tussentijdse bloedingen, dat vraag ik me dus af, ik heb ook wel eens na 15 dagen een soort ongi gehad van een paar dagen en ik heb toen me ook wel afgevraagd of dat een tussentijdse bloeding was. Ik sprak vandaag de gyn en die zei dat een onregelmatige cyclus zowiezo niet goed was en dat het goed is dat ik weer een afspraak heb gemaakt en dat hij het toch wil onderzoeken waar dat vandaan komt, ik wil gewoon zelf dat het nu regelmatig gaat worden, want dat verhoogd ook weer de kans om makkelijker en sneller zwanger te worden. Verder zit ik nu weer op korte cyclussen 11 dgn 13 dgn 23 dgn, maar ik heb ook wel eens gehad 52 dgn 36 dgn 28 dgn 48 dgn om gek van te worden, ik las wel eens dat je de ene maand lange cyclus hebt en de volgende maand een korte cyclus omdat de ene maand in de linkereierstok een eitje springt en dan weer in de rechtereierstok. Dus het is vaak lang kort lang en kort. Hoop dat je me nog een beetje kan volgen. Je moet alles voor jezelf opschrijven en dan neem je al je vragen mee in januari naar de gyn ok. Tot snel weer hier.

Lfs Mick

Hoi Mickey,

Ja, zal dit zeker aan de gyn vragen of het normaal is, want het bloedverlies is steeds rond de eisprong.
stuur 3 januari zeker een mail uit hoe het is gegaan. Heb eerder ergens in een mail gelezen, dat het bijna een jaar duurt alle onderzoeken. Gaan ze dan pas na een jaar de behandelingen starten, hoe zit het eigenlijk allemaal in elkaar?

Knuf mandy

Terug
Bovenaan