mickey29

ben blij te lezen dat bij jullie nu ook alles goed gaat!
kun je er al van genieten?
en heb je al een beetje een buikje?

groetjes Carina
(17 weken zwanger! whaaaa!!!)

Hi Carina,

Wat leuk, een berichtje van je!! Hier gaat het nog steeds goed, woensdag weer een echo en ben dan 16 weken en 1 dag....
Super he, zo ver zijn we nog nooit geweest!!!! Maar toch blijft die onzekerheid wel knagen, heb jij dat ook?? Maar het is gelukkig al wel heel anders dan in t begin :)))

Ik krijg idd al wel een buikje, kan geen van mijn oude broeken meer dicht... En jij?? Ik zag je foto's, maar die zijn al weer even geleden toch? Ik lees zo nu en dan wel mee op t februari-forum, ben 3 maart uitgerekend, dus zoveel scheelt het niet...

Ik zag dat je begin oktober je 20 weken echo hebt... spannend hoor, wil je weten wat het wordt?? Wij wel!! Ik heb nog geen datum, maar zal die woensdag wel afspreken denk ik. Poeh dat zou weer een mooie mijlpaal zijn!

Fijn weekend alvast en veel liefs

Mickey

hoi hoi

onze datums liggen wel dicht bij elkaar zeg!
ik ben 20 februari uitgerekend.. dus als de mijne wat later komt en de jouwe wat eerder...

ik ben vandaag precies 17 weken .de foto in het blauwe t-shirt ben ik met 16 weken.
dus nog niet zo heel lang geleden hoor!
ik draag al sinds de 12de week voornamelijk positiemode.
ben nog geen kilo aangekomen (juist afgevallen door het overgeven), maar draag behoorlijk op mijn buik.. dus kon al met 10 weken een stapel broeken niet meer aan.

ik vind het niet erg hoor. dat buikje, was voor mij al snel een bevestiging dat er iets in me groeide.
voel jij jullie kindje al? ik voel hem/haar nu bijna iedere dag wel een paar keer voorbij komen. erg grappig. mijn vriend kan niet wachten tot hij het ook kan voelen. nu moet hij het doen met mijn beschrijving.

we weten nog steeds niet zo goed of we het geslacht willen weten. aan de ene kant wel, aan de andere kant ook weer niet. een gezond kindje is op zich al een verrassing , want had al een beetje de moed opgegeven. dus soms denk ik laat het geslacht dan maar even geen verrassing meer zijn.
maar de andere dag kan ik daar weer helemaal anders over denken! hoezo hormonen??

over 3 weken is de echo.. dus we hebben nog 3 weken om te tobben. ook zijn we er nog niet uit of we dan iedereen laten weten wat het wordt. ik zou het dan wel gewoon aan iedereen willen alten weten, maar mijn vriend weer niet. dan kan ik nog niet een roze of blauw pakje uit gaan zoeken...!
AAAAH!

maar goed.. genoeg geklets.. ik ga lekker even bankhangen en dan een dutje doen!
we hebben een druk weekend bij de schoonfamilie in het vooruitzicht!

groetjes!

oja.. waarom krijg je nu nog een echo dan? heb je een pretecho gepland? of moest dat nog van de gyn?

ik ben met 12 weken en 6 dagen ontslagen bij de gyn.. ben vanaf nu dus bij de verloskundige. ben wel jaloers hoor.. mag je gewoon nog even een kijkje nemen!
ik wil ook!!!!

prettig weekend!

volgende week je 20 weken echo toch?
ik ben dan een weekje met vakantie, dus wil je nu alvast veel plezier wensen met het kijken naar jullie kleintje!

groetjes!!!!

Hii,

Heb je een leuke vakantie gehad?
De echo was superrrr!!! Vond het echt geweldig hoe goed je alles kon zien enzo :) Alles was goed en we weten nu dat we een zoon krijgen!! Dat hadden we eigenlijk helemaal niet verwacht, maar vnden het erg leuk, dus nu de eerste jongnskleertjes geshopt, heel stoer...

liefs een blije Mick

Terug
Bovenaan