hoi hoi
onze datums liggen wel dicht bij elkaar zeg!
ik ben 20 februari uitgerekend.. dus als de mijne wat later komt en de jouwe wat eerder...
ik ben vandaag precies 17 weken .de foto in het blauwe t-shirt ben ik met 16 weken.
dus nog niet zo heel lang geleden hoor!
ik draag al sinds de 12de week voornamelijk positiemode.
ben nog geen kilo aangekomen (juist afgevallen door het overgeven), maar draag behoorlijk op mijn buik.. dus kon al met 10 weken een stapel broeken niet meer aan.
ik vind het niet erg hoor. dat buikje, was voor mij al snel een bevestiging dat er iets in me groeide.
voel jij jullie kindje al? ik voel hem/haar nu bijna iedere dag wel een paar keer voorbij komen. erg grappig. mijn vriend kan niet wachten tot hij het ook kan voelen. nu moet hij het doen met mijn beschrijving.
we weten nog steeds niet zo goed of we het geslacht willen weten. aan de ene kant wel, aan de andere kant ook weer niet. een gezond kindje is op zich al een verrassing , want had al een beetje de moed opgegeven. dus soms denk ik laat het geslacht dan maar even geen verrassing meer zijn.
maar de andere dag kan ik daar weer helemaal anders over denken! hoezo hormonen??
over 3 weken is de echo.. dus we hebben nog 3 weken om te tobben. ook zijn we er nog niet uit of we dan iedereen laten weten wat het wordt. ik zou het dan wel gewoon aan iedereen willen alten weten, maar mijn vriend weer niet. dan kan ik nog niet een roze of blauw pakje uit gaan zoeken...!
AAAAH!
maar goed.. genoeg geklets.. ik ga lekker even bankhangen en dan een dutje doen!
we hebben een druk weekend bij de schoonfamilie in het vooruitzicht!
groetjes!