@ Mickey29

Hey,

Leuk he al die spulletjes van Anne-Claire Petit!! Whahaha.. Tis alleen zo stervens duur hè.. pff.. Destijds bij ons zoontje hadden ze nog geen elands, dus toen al gezwicht voor tekkels!! Hihi.. Ze waren behoorlijk kostbaar, dus eventjes voor gespaard, maar veel succes mee gehad!!

Hier op de foto zie je ze hangen..

(gedeelte van de babykamer destijds)

Ik had ook nog een "hele" tekkel, maar die stond op het plankje boven de commode die niet op de foto zichtbaar is.

Dus lekker die elands bestellen en je moeder iets anders laten schilderen whahah.. straks heb je spijt!!  Je kunt maar één keer de kamer doen hè..

Esmé mv Kay en ???

(34 wk zwanger)

owww die tekkels zijn ook super zeg!! Ben gek op tekkels, mijn volgende hond wordt ook absoluut een ruwhaar tekkel hahahahah

Ik houd er idd wel ernstig rekening mee dat ik ga zwichten voor de elanden heb alleen beetje complxe schoonmoeder, die gaat dat echt niet waarderen, maar ja, daar komt wel weer een oplossing voor.....

Ben ook heel benieuwd wat je er deze keer van gemaakt hebt!! Ik heb niet zoveel gevoel voor dat mooie inrichten, ben wel heel blij met de kamer hoor, heb errug leuke meubeltjes vind ik zelf (rood gebeitst, zie je niet zoveel..) en t is gewoon helemaal ons kamertje, maar sommige mensen kunnen zo met hun interieur in de vt wonen hahaha mooi vind ik dat!

lfs Mick

Hoezo kan je schoonmoeder het dan niet waarderen? is ze er al aan begonnen dan? Dan is het natuurlijk wel een beetje "lullig". Maar als er nog geen begin aan gemaakt is dan zie ik het probleem niet zo! En als ze niks meer wil maken, en de nood is aan de man,  dan mail je maar effe.. dan schilder ik je een maffe eland op een doekje..  

Ik ben wel benieuwd naar je meubeltjes, rood gebeits zie je idd niet zo veel. Máár doet wel erg mooi  "warm" aan qua inrichting (als je begrijpt wat ik bedoel). Leuk hoor! Wist jij nu al het geslacht van je kleine? Want je kunt er een boel leuke dingen mee doen met rood gebeitste kamer!!!

Oei oei,.. het kriebelt alweer.. Je begrijpt al, ben een echte inrichting freak hahahaha..

't mooiste is het om met weinig geld een droomkamer te fabirceren! Wist ook dit keer van gekkigheid niet wat ik er van moest maken, helemaal nu we niet weten wat het geslacht is van de kleine. Máár de kamer is dit keer écht héél gaaf geworden! De kleuren zijn allemaal wat meer naturel zodat we er later een kleur bij kunnen doen (qua accesoires)  wat bij het geslacht past. Kay zn kamertje heb ik dan ook weer verkocht en van dat geld een nieuwe grote commode en bedje gekocht. Heb dus écht een héél ander kamertje nu.

Wat je zegt; het belangrijkste is dat je zelf helemaal blij bent met je kamertje en het bij je/jullie past, en je niet blinstaren danwel vergelijken met andere babykamertjes! Het gaat er immers om dat je het lekker zelf in elkaar hebt gefrutselt en hebt bedacht en dát maakt de kamer zo speciaal!!

Succes met je schoonmoeder en je moodswings! hihi..

enne,.. ik wil deze dus nog graag gaan kopen..

De zilveren versie dan hè.. Maar nog effe sparen whoehahahahaha!!! zucht..

Succes!!

Esmé

nee, ze is al bezig idd... Maar ze weet ook dat ik erg veranderlijk ben, dus na een half jaartje kan t allemaal wel weer eens helemaal veranderen...

wauww die is idd ook heel erg mooi!!!! wat een geld he, maar wel erg gaaf!!

Ik vind het ook altijd erg leuk, zet ik gewoon onze kast weer op marktplaats en koop er een andere terug, kost het me vaak niks en heb ik toch weer iets heel anders hahha, Mijn man wordt daar helemaal gek van, maar is allang blij dat het niet veel geld kost op deze manier  ;-)

lfs Mick

Als ze er al aan bezig is is dat natuurlijk een beetje sneu..

Maar op zich passen de kleuren van "kikker" toch wel bij die eland? Teminste.. Ging er stiekem vanuit dat je die wilde met dat rood er in. Dan combineer je dat toch gewoon? Kan prima!

Zo'n eland is ook stoer boven het ledikant.. Als je het ledikant met de kopsekant (zeg je dat zo??) tegen de muur zet, dan precies een gave behangbaan/verfbaan (zo breed als het bedje) op de muur maken tot aan plafond/grond. Dan in die baan die elandkop hangen,.. das gaaf! Maar daar moet je natuurlijk wel plaats voor hebben en de rest van de muren egaal wit oid.   Pff.. zou zo ergens in een babyzaak willen werken en daar die kamertjes willen inrichten hihihi.. heerlijk!

Ja die klok is wel prijzig ja.. Als het aan mij ligt komt ie er ook niet puur uit principe. Vind het belachelijk! Maar het is dat mijn vriend ook een interieurtik heeft en toen hij die klok zag zei hij (toen ik het wegwuifde dat ik het te duur vond) dat  HIJ hem ging kopen, hoe dan ook!! Whahaha..

We hebben tot nu toe ook  veel mazzel met de babykamer gehad qua koopjes en flink onder het budget gebleven. Bv een stoel /fauteuil voor in de babykamer voor borstvoeding/fles waar we gek van waren was ineens nog maar 30 euro (omdat het de laatste was, weg=weg actie) en daar hadden we toch wel 200 euro voor gerekend. Dus je snapt wel dat ik even de polonaise in die winkel was aan het doen met m'n vriend whahaha.. lachte me rot!! Snel weg gereden voordat ze zich daar bedachten hihi.. Ja, dat is nog eens lekker shoppen!

Trouwens, kan het kloppen dat je ook veel schreef bij het "zwanger worden na een miskraam" forum?

Ik heb voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad (en ook deze zwangerschap was in het begin even spannend) en schreef destijds ook even op dat forum. Welliswaar onder een andere naam ivm privacy (omdat ik dus al jaren schrijf hier kennen veel forummers me met deze nickname). Wilde toen nog niet laten weten dat ik zwanger was, vandaar.. Maar ik meen je nickname er van te herkennen. Ook een zekere corina schreef er veel en daar is het nu geloof ik ook raak, februari uitgerekend zag ik. Of ken je haar niet? Ken alleen de nicknames hoor..

Maar goed,.. weer een heel lulverhaal..

Groetjes!

Esmé

Hoi Hoi,

Hahha dat zijn zeker lekkere meevallers, zie jullie al gaan door de winkel en vervolgens snelweg idd hahahaaha
Ons kamertje is behoorlijk klein, dus ik schuif de elkand nog even een paar maandjes op, maar houdt hem wel inde gaten, wie weet komt er een mooie aanbieding ;-P

Ja dat klopt wel,  van t andere forum. Maar vooral ook een tijd vertoefd op het forum  "als zwanger worden langer duurt..."

Daar heb ik een mailgroepje aan over gehouden van 6 meiden, waarvan er nu  2 zwanger zijn, 2 een kindje  hebben, 1 uitbehandeld is en 1 morgen kan testen voor  haar allerlaatste ivf poging... heftig hoor!
We zijn toen apart gaan mailen omdat we toch steeds weer nieuwe meiden zagen komen en vooral ook gaan, maar goed natuurlijk, maar wel erg confronterend...

Carina zit idd op feb. forum, super hoor, als t dan toch lukt allemaal uiteindelijk!!
Ik heb de miskramen (4) en de jaren van hormonen en ziekenhuisbezoeken als behoorlijk heftig ervaren, voor mezelf en ook voor onze relatie  en kan nog steeds niet altijd geloven dat we nu zo dicht bij het einde van de zwangerschap zijn...
Heb er de afgelopen maanden ook wel heel wat tranen om gelaten, van blijdschap, maar ook van verdriet, verwerking denk ik...

liefs Mick

Terug
Bovenaan