@mickey33

En hoe was de echo gegaan? en het gesprek met de gyn en internist? Wel fijn dat je je suiker zo kunt houden zonder insuline, mijn suiker is ongeveer net zo hoog na het eten en dan met insuline. De dietiste maakte zich druk omdat ik afgevallen was maar de gyn heeft er niks van gezegd. Ik mag volgende week weer naar de internist dus ben benieuwd wat ze te vertellen heeft.
Ik heb hetzelfde probleem met het (niet)slapen, overdag zou ik voor mijn gevoel de hele dag kunnen slapen en idd s'avonds ben ik klaarwakker.
Gaan ze bij jou ook inleiden met 38 weken? en hoelang zou je dan nu nog moeten?

heel veel succes!

Hoi!

Ze waren beide erg tevreden vandaag!!?? De internist vond m'n suikers heel goed en ook bloedonderzoek was goed. Wb het eten kreeg ik genoeg voedingsstoffen binnen en moest ik er op vertrouwen dat hetgeen de diëtist had voorgeschreven qua hoeveelheid goed was, maar wat minder was geen punt, ook dat ik zelf niet gegroeid ben was geen probleem, tja... Heel fijn dus eigenlijk...

Meisje zag er ook goed uit, precies gemiddeld, voldoende vruchtwater en ze lag nu met dr hoofdje omlaag.

Ze hebben het niet over inleiden gehad, over 2 weken heb ik gesprek met de Gyn over de bevalling, dus dan zullen die dingen allemaal wel aan de orde komen, ik ben nu bijna 32 weken, dus wat minder ver dan jij...

Ik had aangegeven dat ik een gesprek wilde over de bevalling dadelijk, vooral ook over hoe het bij de eerste ging en wat nu evt anders kan, indien mogelijk. Ze gaven aan dat dat dan mooi de volgende x kon, omdat het zo goed ging hoefde ik dan niet naar het vip spreekuur met de internist.

Al met al erg fijn dus...

Lief dat je me een berichtje stuurde!!

Maar bedoelde je nu dat de insuline je bls waarde na t eten even hoog laat zijn dan ervoor??

Grtjs!

hoi hoi'
Fijn dat het zo goed is gegaan en dat de baby niet te groot is. Je zei dat je bls waarde na het eten rond de onder 7.8 en soms op de 8.2 zaten. Mijn bls waarde zit ook zoiets, meestal rond de 7 na het eten maar soms ook net boven de 8.
Ik spuit nu 3 keer per snelwerkende insuline en 1 keer traagwerkende. s'morgens spuit ik 7 eenheden, s'middags 4 en met het avondeten 5 eenheden. en dan moet ik s'avonds rond half 10 nog 4 eenheden traagwerkende spuiten. Met deze dosering blijft mn bls gelukkig stabiel.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe de kleine het gaat doen na de bevalling. De diabetesverpleegkundige zei dat ze de kleine wel proberen bij je op de kamer te laten( als het verantwoord is natuurlijk).Hebben ze jou daarover al iets verteld?

groetjes

Nee, maar dat was oa een van m'n vragen die ik de volgende keer wil bespreken.. Jasper werd geboren met een bls van 1.8, veel te laag dus. Voor zover ik weet heeft hij 1 x glucose gehad en regelde zijn lichaam het daarna goed zelf.

Wij hadden beide koorts, waardoor hij werd opgenomen op de kinderafdeling en ik hem pas de volgende ochtend weer zag. Mijn vliezen waren langer dan 48 u gebroken dus gaan ze dan uit van een infectie en ging hij preventief aan de antibiotica. Dat hoop ik deze x anders te treffen... Vlgs mij zou die bls alleen geen reden moeten zijn dat dat niet kan... Maar kan je daar nog niks met zekerheid over zeggen..
Vlgs mij is zwsch diabetes een reden om 1 nachtje ter observatie te blijven, maar da's alles dacht ik, geen opname op kinderafdeling...

Blij dat de insuline je bls stabiel houdt, gelukkig dat t nu goed was bij mij, maar anders had ik ook gevraagd wanneer ik insuline nodig zou hebben, lijkt me toch geruststellender dat je t zo onder controle kunt houden... Maar goed vooralsnog niet nodig hier..

Ik ga een slaappoging ondernemen; mijn zoon slaapt voor t eerst in z'n nieuwe kamer op een groot bed, dus ik vrees nog wel wat uitstapjes die kant op te moeten maken vannacht (nou ja.. Mijn man mag uit bed, maar wakker worden we dan beide wel;-)) hij vond het erg spannend vanavond en viel ook pas
in slaap toen ik even naast hem ging zitten...

Terug
Bovenaan