@micromuis

A

Anoniem

Guest
Heey meid,

Hoe is het er mee? Heb een beetje minder tijd om hier rond te neuzen, maar ben nieuwsgierig hoe het met je gaat. Binnenkort je NOD of weer vol frisse moed er tegenaan op het moment? Hoop dat je binnenkort eens kunt verhuizen naar een leuk ander forum ;) En een mamaclub uiteraard.

Veel liefs Supertje

Hey Super!!

Wat lief dit!! Nou, ben nog steeds niet zwanger. de 30e mijn NOD weer. Het blijft spannend! Nu dus ronde 5 alweer. Voor mijn gevoel erg lang maar valt eigenlijk best mee na alles wat er is gebeurd in december. Moet zeggen dat ik me goed voel. De moeilijke momenten blijven er maar kan daar wel steeds beter mee omgaan. Ik mis het vreselijk en dat zal ik blijven doen tot ik een nieuw kindje kan koesten om me daar "gezellig" mee te voelen.....

Hoe gaat het met jou? Ik ben hier nu ook iets minder.....ik was soms 4 keer per dag online en kon haast nergens anders meer aan denken dan zwanger worden! Wel heel fijn om hier je ei kwijt te kunnen! Hahaha zowel letterlijk als viguurlijk.

Hoe gaat het met jullie!!!!!!!!!!!! ????????

Hoop dat ik snel bij jullie terug kom!

xxxxxxxxxxxxxx Jessica

Met mij gaat het hartstikke goed. Bevalling was erg goed te doen. Maar ons zoontje is heel erg ziek geweest de week na de bevalling. Waren hem bijna kwijt. Nu doet hij het heel erg goed. Is vrolijk, lief, makkelijk en groeit heel hard. Ondanks dat hij pas 6,5 week oud is, gaan we toch al voorzichtig aan een tweede denken. Met deze heeft het ook lang geduurd en met die 3 miskramen nog in mijn hoofd, willen we toch niet te lang wachten. (nog wel een maand of 4 of 5 voordat we weer voor het echie gaan)

Nou ik ga heel hard duimen dat dit een vruchtbare maand voor iedereen mag worden en dat als ik me hier weer aansluit jullie allemaal verdwenen zijn naar de mamaclubs.

Hey!!

Fijn dat alles nu goed is met je zoontje!! Gefeliciteerd!! Fijn dat de bevalling goed is gegaan! Wat zal je geschrokken zijn van de toestand van je kleine knulletje. Gelukkig is het nu goed en zijn je plannen voor de toekomst ook geweldig! Spannend! Ow wat een leuk nieuws! Ik hoop inderdaad dat ik op zijn minst al zwanger ben tegen die tijd pffff moet er niet aan denken. Ik ben heel erg blij voor je supertje! We blijven elkaar hoe dan ook steunen ok?

Liefs van Jessica

Terug
Bovenaan