@micromuis24

Hey Supertje!

Hoe gaat het met je meid? Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Jammer maar wel met frisse moed verder! Het was wel spannend zeg! Het goede nieuws is dat ik wel weer een zeer regelmatige cyclus heb, de vorige keer 32 dagen en nu 31 dagen!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat meid!

Bedankt voor je lieve topic!

xxxxxxxxxxx Jessica

Hier de laatste loodjes. Nog 16 dagen tot de bevalling. Nog een heel vreemd idee hoor, om straks moeder te zijn. Heb er lang op gewacht, maar zo'n zwangerschap gaat heeeeel snel. hahahah.

Jammer dat het nu niet raak was bij je maar wel heel fijn weer dat je gelijk ongeveer dezelfde cyclus hebt, dan kun je daar de volgende ronde wel mee verder. Zeker die eerste ongi's na een mk is altijd weer afwachten. Hoop voor je dat het snel raak is en dat je net zo'n makkelijke zwangerschap krijgt als ik. (geen kwaaltjes, geen gewicht erbij, alleen maar genieten dus)

Zal na de bevalling wel minder on-line zijn hier maar hou het zeker in de gaten.

Succes meid.

Goh meid, dat gaat snel zeg!! 16 dagen!! Je krijgt al heel snel je baby! Wat heerlijk om een fijne zwangerschap te hebben. Al zenuwachtig?

Ik hoop je voor je bevalling nog even te spreken maar zo niet dan wens ik je een hele goeie voorspoedige bevalling en een hele fijne kraamtijd toe!

Wat een heerlijk vooruitzicht!

xxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan