microscoop

Hallo allemaal, vandaag samenlevingstest gehad, en ik mocht zelf ook meekijken door de microscoop ik heb ze dus zien "zwemmen" raar gezicht hoor. Mijn "ei" staat op springen goed klussen dus. Heb even weer wat goede moed, maar zal waarschijnlijk niet zo lang duren daar het waarschijnlijk toch niet lukt. Graag hoor ik van jullie positieve berichten, dus bijv. iemand die ook lang erover deed (man slecht zaad) en toch zwanger is geworden, misschien word ik daar positiever van. Nou ja genoeg gezeurd meiden allemaal de groeten en tot snel.
liefs molly

hoi molly,

moed houden hoor, als je de zaadcellen hebt zien zwemmen is toch geweldig nieuws??? dan zijn ze echt op de goede weg hoor en is het een kwestie van tijd. Onze samenlevingstesten waren meerdere malen zelfs negatief, en de laatste positief, en toen werd ik zwanger!!!!!

het komt goed hoor

groetjes sandra

Kop op hoor, beetje positief blijven. Lees eens "het vruchtbaarheidsdieet van Uta Konig". Hier staan wat tips in om je vruchtbaarheid te verbeteren door het eten van bepaalde vitaminen en mineralen, ook voor de man. Baat het niet dan schaadt het zeker ook niet. Je kan er alleen maar gezonder van worden.
Groetjes en succes

Terug
Bovenaan