Middag dutje

<p>Goedemiddag!</p><p>mijn meisje is bijna 5 weken oud. Nu slaapt ze in de avond/nacht van 20.00 uur tot 23/24 net wanneer ze wilt eten en dan tot 4 en 8 ongeveer. Na de fles van 8 uur en van 15/16 uur gaat ze de box in wat wisselende resultaten opleverd.  </p><p>Nu zit ik er echter mee dat als ik haar na de fles van 12 uur in der bedje legt dat ze echt alles bij elkaar krijst. Dit is niet altijd zo geweest maar sinds midden vorige week heel erg. </p><p>Iemand tips? Dacht zelf aan een sprongetje maar ze is 1 week te vroeg geboren dus kan het dan al een sprongetje zijn?</p>

Sprongetjes moet je vanaf de uitgerekende datum berekenen! Dus het zou kunnen. Verder is ze nog zooo klein dus kan best zijn dat ze wat geborgenheid zoekt. Had mijn dochter in het begin wel heel erg

Als ik vanuit de uitgerekende datum reken is ze vrijdag 4 weken. Drinken en dergelijke doet ze gewoon goed.  Kon eerst in de middag gewoon echt 1 tot 3 uurtje in der eigen bedje liggen.  
Nu krijst ze dus echt met tranen alles bij elkaar   Ze kijkt ook al mijn handen of een speeltje na. Dat hoort bij het eerste sprongetje heb ik begrepen. 
Soms vind ik het dan best zwaar overdag. De hele dag alleen zijn en zelf nog moeten herstellen want de bevalling ging erg snel en was door de weeen behoorlijk zwaar. Misschien wil en verwacht ik ook wel te veel. 

Zou best een sprongetje kunnen zijn hoor! De eerste keer dat dat hier gebeurde, wist ik echt niet wat me overkwam.
Ik vond het ook pittig. Je bent nog niet helemaal de oude. Moe van de bevalling, gebroken nachten en het zorgen. Bij mij hielp het om niet teveel te willen op een dag. Wat echt moest, lukte meestal wel. En wat extra kon, was mooi meegenomen. En verder je rust pakken als je kleine ook slaapt. 

Terug
Bovenaan