middag dutje

hmimes

New member
vandaag wezen wandelen na zijn middag fles , in slaapzak gedaan in de reiswieg . Heeft tijdens een wandeling van +/- 1,5 uur 15 min geslapen . Is namelijk de wagen niet echt gewend en ook dus niet . Dat zijn middag dutje gestoord wordt hierdoor . In de avond zo moeilijk in slaap gevallen omdat die zo vermoeid was huilen en huilen in slaap gevallen en daarna wakker en weer huilen . Ik heb dit nu de 2e keer meegemaakt en durf dus daarom niet huis uit . Hij is dan zo moeilijk handelbaar als hij uit zijn ritme is , hij is echt van de regelmaat . Hoe gaan jullie hiermee om . Ik vondt het zo leuk de wandeling en hij leek het ook leuk te vinden pff . Moet hij hieraan wennen ?
Zo zonde past bijna niet eens meer in reiswieg niet eens van kunnen genieten snik snik .
 
Ach meid, je moet toch gewoon het nuis uit kunnen wanneer jij wilt. Tuurlijk houd je rekening met je zoon en zijn 'ritme' maar het zal ff lekker worden dat je dan alleen nog maar aan huis gekluisterd zit.

Gewoon doen!! Desnoods in de ochtend gaan wandelen of in de namiddag maar hij zal nog wel meer veranderingen moeten verwerken en op deze manier wend hij nergens aan. Begrijp echt wel dat je het moeilijk vind als hij zo moet huilen maar elke kindje moet de invloeden van de dag verwerken.

Ja, idd zonde van je reiswieg maar echt meid, gewoon gaan wandelen, hij wend er vanzelf aan. Wanneer ga je weer werken of ben je al begonnen? Dan zal hij ook moeten wennen aan andere mensen, andere omgeving etc etc...

Sterkte!! Liefs
 
Gewoon eruit gaan hoor, je kunt jezelf niet gaan opsluiten. Hij moet er maar aan wennen en gaat vanzelf slapen in de wandelwagen
 
Natuurlijk is het heel goed als je rekening houdt met zijn ritme, maar je moet ook aan jezelf denken. Hij went er echt wel aan. Maar hoe langer je alleen maar thuis blijft hoe meer hij daar aan went en hoe moeilijker het zal worden om van huis te gaan. Ga anders eerst wandelen in zijn wakkere tijd en leg hem op zijn normale tijd weer in bed.....
 
Oh lieve schat, je moet zeker lekker naar buiten gaan en proberen nog lekker je ding te doen. Hij went er vanzelf aan, juist nu. Hoe langer je daarmee wacht hoe moeilijker dat wordt.

Bij ons werkt het beste wandeling rond half vier á vier uur. Dan heeft hij middagdutje van 12-14u, dan fles om half drie en speelt hij een uurtje of 1,5u. Dan wordt hij weer een beetje moe en ga ik met hem naar buiten voor mijn rondje of boodschap. Meestal slaapt hij al voordat ik de deur uit ben.

Gewoon blijven proberen, dan merk je vanzelf wat jouw mannetje prettig vindt.
 
Ff inbreken hoor ik lees vaak hier ff om te kijken hoe het met jullie kummeltjes gaat....
Ik herken je verhaal van bij mijn oudsteb(inmiddels 6)
Wat bij haar hielp was een doek voor de kap hangen, dan lag ze lekker afgeschermd en kreeg ze ook niet zoveel indrukken.
Want ze liggen natuurlijk in de bak kijken omhoog zien vanalles voorbij komen.
Ze vinden dat natuurlijk heel interressant, maar daardoor doen ze geen oog dicht.
Dus ik zou persoonlijk een doek (hydrofyle luier) aan de kap vast doen en WEL gaan wandelen op het moment dat je kleintje normaliter slaapt.

Onze jongste slaapt overal in en op dus daar hadden wij dat niet bij.
Sucses meid.

Gr louise
April 2007 & maart 2011 mama
 
Terug
Bovenaan