<p style="text-align: left;">Hallo ik ben een moeder van een zoon van 10 maanden. Hij is vrij druk overdag en heeft daarom nog 2 slaapjes per dag nodig. Hij kwam s ochtends om half 9 uit bed en werd rond half 12 moe gaf hem dan een broodje en ging die naar bed dan sliep die 1,5 uur en daarna was die weer t ventje, dan ging die rond 4 uur weer naar bed omdat die weer moe was en sliep die tot half 6 6 uur. <br />En ging dan weer om 8 uur naar bed en zo ging het dan elke dag. <br />Nou is het zo dat sinds deze week dat hij gewoon tussen de middag niet meer wil slapen. Hij wil nu pas alleen s avonds naar bed dus nu doen we hem niet om 8 uur naar bed maar om 7 uur want hij is helemaal gesloopt. <br />nu heb ik hem de eerste dag dat die dit deed 45 min gewoon laten liggen ( hij sliep niet ) uit eindelijk er maar uit gehaald want hij was maar aan t huilen en toen pas weer om 7 uur naar bed gedaan want als ik al naar boven liep ging die al huilen.. </p><p>weten jullie wat dit zou kunnen zijn of zijn er mensen die dit ook hebben gehad ? <br /><br /></p><p>Groetjes Esther </p>