middag slaapje

Hoe laat gaat jullie kleine smiddags nog slapen? vind het moeilijk om smiddags een ritme te krijgen. de ene keer is ze om 14.00uur moe de andere keer om 18.00uur terwijl ze om 20.00uur meestal naar bed gaat. hebben jullie smiddags een vaste tijd dat hij/zij een slaapje doet?

Onze dochter gaat meestal tussen half 1 en 1 naar bed en dan slaapt ze meestal tot ongeveer half 3/3 uur en dan gaat ze ook nog aan het eind van de middag een half uur/ uurtje naar bed.

Bij ons moet ze zich ook een beetje aanpassen aan de oudste, want ik vind het wel lekker als ze een tijdje tegelijk op bed liggen.

hier slaapt mijn zoon nog best veel. In de ochtend meestal nog 2x 45 min en in de middag ook nog 2 x 45 min. Het zijn dus elke keer wel korte slaapjes. De laatste tijd zit er gelukkig wel steeds vaker 1 lange slaap tussen. Hij is tussen zijn slaapjes ook maar 2 a 3 uur wakker en is dan echt wel weer moe.

Mijn dochter is 8 maanden en gaat om 0900 na het badje nog even een uurtje slapen en om half 2 zo 2,5 uur slapen vooral als de dag ervoor bij de opvang is geweest is wat moe.

Terug
Bovenaan