Ons zoontje wordt de laatste dagen steeds later wakker in de ochtend, vanmorgen was het weer 8.00 (we waren tussen 6.15 en 7.00 gewend) en gister kwam hij tussen de middag ook erg lastig in slaap. Hij lag lang heel lief te spelen in bed, maar viel pas rond 13.50 in slaap (normaal rond 12.15/12.30), wat ik ook wel snap als je om 8.00 pas wakker wordt.
Ik heb hem toen net na half 3 weer wakker gemaakt en in de avond viel hij gewoon rond 20.00 in slaap (altijd tussen 19.20 en 20.00 ergens).
Ik ga hem niks forceren, maar ik krijg het gevoel dat hij het slaapje misschien niet meer zo nodig heeft, gekeken naar zijn slaapgedrag.
Hij heeft net een of andere ontwikkeling doorgemaakt, hierdoor was hij juist extra moe en wat hangerig, maar die is nu weer een aantal dagen voorbij.
Hij is nu bijna 2 jaar en 3 maanden
Ik heb hem toen net na half 3 weer wakker gemaakt en in de avond viel hij gewoon rond 20.00 in slaap (altijd tussen 19.20 en 20.00 ergens).
Ik ga hem niks forceren, maar ik krijg het gevoel dat hij het slaapje misschien niet meer zo nodig heeft, gekeken naar zijn slaapgedrag.
Hij heeft net een of andere ontwikkeling doorgemaakt, hierdoor was hij juist extra moe en wat hangerig, maar die is nu weer een aantal dagen voorbij.
Hij is nu bijna 2 jaar en 3 maanden