Middagdutje

Sinds een week of twee vertikt Jason het om te slapen tussen de middag...
Breng hem na de lunch naar bed, meneer ligt te spelen te "zingen" maar slapen echt niet. Na 1 1/2 uur begint hij dan te huilen. Haal hem dan maar uit bed. Hij houd het prima vol zonder...maar hij is nog zo jong. Na 4 dagen niet slapen tussen de middag dan ineens een dag weer wel.

Anderen die ook niet meer willen slapen?

Jochem slaapt nog steeds elke middag.
Sterker nog hier gaat kaarsje tegen 10.30 - 11.00u uit en slaapt dan tot 13.30 ongeveer.
's avonds gaat hij om 18.30 naar bed en slaapt het klokje rond.

Weetje wanneer hij zo speelt in bed en niet slaapt zou ik zeggen laat hem lekker op.
En die ene dag dat het dan wel wil laat je hem ff lekker een tukkie doen.
Volg hem zou ik zeggen.
Ik ken wel meer kindjes hoor die rond deze leeftijd geen slaapje meer doen.
Weetje go with the flow hij geeft het wel aan!

Hier wisselt het ook nogal. Vaak slaapt hij niet, maar speelt dan wel lief. Heb ik even de kans om wat dingen te doen. Daarna gaat ie ook makkelijk weer de box in.

hier wisselt het ook heel erg. maar als ze niet slaapt is ze rond 5 uur wel moe en gaat ze er half 7 in.

maar verder is alicia echt een slaapkop. die gaat er (normaal) om 7uur in en slaapt dan als het kan tot half 10 uit.. en als ze 's middags slaapt slaapt ze ongeveer 3 uur.

Tim slaapt 's middags altijd. Gemiddeld 2 uurtje. 's Avonds gaat hij om half 8 naar bed en hij slaapt dan tot een uur of 8 de volgende ochtend.

Verder sluit ik me aan bij wat Louise zegt: go with the flow, kijk naar je kindje en volg je kindje hierin. Misschien heb je gewoon geen slaapkop of is "spelen" in bed genoeg om bij te tanken.

Ja ik denk dat ik mij er maar niet druk meer om maak.
Leg hem gewoon in bed en zie wel of hij slapen gaat.
Gaat gaat meestal tussen 19 en 19.30 naar bed tot volgende ochtend 7 a 8 uur. snachts slaapt hij altijd heerlijk.

zou idd gewoon doen wat je kindje aangeeft en weet je misschien heeft hij het straks wel weer nodig. zou hem wel gewoon wegleggen. antonio slaapt smiddags ook nog twee a drie uur. maar heb nu juist een probleem om hem savond op tijd in bed te krijgen gisteren was 23:30 en dag ervoor 23:00 pfff

Terug
Bovenaan