Middagje dierentuin

A

Anoniem

Guest
Wij vandaag vol goede moed met de beide jongens naar de dierentuin in Emmen. Doen we weleens vaker maar nog nooit was het bij ons opgekomen dat Milan weleens een  prairiehondje als evenbeeld heeft.

Dit is voor de verduidelijking Milan

En dit dus   het prairiehondje.

Wij hebben dus beiden jaren in het park gewerkt en het was ons nog nooit opgevallen hoe erg mijn zoontje op dit beestje lijkt.
Wij hebben er dus echt even vreselijk om in een deuk gelegen.

Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt ?

Jolanda

Leuk hoor! En nee, ik heb nog geen gelijkenis tussen lukas en welke diersoort dan ook aangetroffen. Of het moet een varkentje zijn, zo smerig kan hij af en toe worden

HAHA
Jolanda een dagje met jou bezorgt me denk ik heel veel heel veel pijn aan mn lachspieren!!!
Hoe kom je erop! Hij is wel grappig ja

Hahahahahahaha, mijn God, hoe KOM je er op!!!

Nee hoor, ik heb nog geen beest kunnen ontdekken die veel op Siebe lijkt. Ik moet zeggen dat ik er ook niet zo mee bezig ben, hihi!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Géwéldige foto!! Wat zullen je gelachen hebben zeg! Echt heel erg leuk hahaha

Susan mv Gijs en Sophie (en nee, nog geen gelijkenis kunnen ontdekken, maar nu moet ik zeggen dat het fenomeen prairiehondje mij niet bekend is..... dus wie weet welk diersoort in de buurt komt)

Hahahahahaha! Echt leuk. Wij noemden Tijs altijd Flipper als ie op zijn buik lag en met handen en voeten lag te spartelen.

Groetjes,
mv Tijs

Whahahahahaha
Hij is leuk!
Wij noemen Stef vaak Bolke....is ook zo'n flinkerd..haha

Liefs Annet

Whahaha dat is een mooie! Vergeet niet deze foto's in zijn plakboek te doen!!
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan