middagje op pad (foto's)

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag gingen we Yoëll ophalen bij mn ouders. Hij had daar gelogeerd, omdat wij een avondje weg waren.
Mijn opa en oma kwamen ook vanmiddag langs bij mn ouders en zijn we met zn alle lekker naar buiten gegaan.
Even langs de manege en daarna spelen en wandelen in het park.

Met mama's lieveling Zilvana

Aan de wandel met een stok

Lekker voetballen

Met opa-opa en oma-oma over het veerooster
Ik vind dit zo'n mooie foto, dat mijn opa en oma nog lekker aan de wandel kunnen met Yoëll

Wat geweldig zeg die foto`s heerlijk hoor....

ook wij hebben hier vanmiddag een stuk in het zonnetje gelopen met harald`s ouders...haha

trouwens wat een rijkgevoel dat je nog een opa en een oma hebt....ik mis dat best soms....maar helaas aan beide kanten van mij en harald geen opa`s of oma`s meer.....

liefs denise

Idd erg speciaal dat zij nog lekker kunnen genieten van jullie kereltje!!
Leuke foto's van jullie allemaal.

groetjes pally

Opa glundert helemaal!!! Lekker van genieten hoor!

Was zelf dit weekend bij mijn ouders (in zuid limburg) en kan dan ook zo genieten als ik hen zie stoeien en ravotten met de kinderen. Heerlijk dat ze een opa en oma hebben die dat nog kunnen én niks liever doen. En dan zijn wij ook nog eens dubbel gelukkig: de andere opa en oma zijn ook zo dol op ze en kunnen dat ook!

Echt hele leuke foto's Pauline!

Susan

zoo he, wat een bijzondere foto's! Mijn ene oma heeft helaas niet meer met Rêve kunnen knuffelen, die is vlak na haar geboorte overleden en mijn andere oma vergeet dat allemaal. Ik heb nog wel een opa, en die heeft haar wel al even op schoot gehad. Daar heb ik gelukkig ook een foto van.

mooi paard die zilvana.

Ow, ik lees nu pas goed: het zijn jóuw opa en oma.... Wat gaaf zeg!! Nee haha, dat kan bij mij niet meer: ik heb nog 1 oma van bijna 90, echt een schatje maar ik ben al blij dat ze mij nog herkent. Die kindjes van mij horen voor haar gevoel bij mijn moeder (en dan wordt ze zo af en toe nog boos ook, als mijn moeder komt, omdat ze dan de kinderen alleen heeft gelaten.......... denkt ze. Verwarrend hoor, oud zijn. En ze is zoooo lief)

Maar echt super dat jullie dit allemaal samen nog kunnen beleven!
Geniet er dus maar éxtra van dan....

Susan

Haha Suzan, ja inderdaad mijn opa en oma. Dit zijn de ouders van mijn vader. (Mn moeder en Bert lopen op de achtergrond) Aan mn moeders kant heb ik alleen mn oma nog. En aan Bert zn kant is oma er ook nog (moeder van mn schoonvader) Maar die snapt het allemaal niet meer zo hoor. Toen Yoëll 4 maanden was, kwam ze met de koektrommel aan en wilde hem een speculaasje geven. Hmmm Toen was ze ook nog teleurgesteld dat hij het niet mocht.
Erg rijk dus.

wow, dat is een mooi setje bij elkaar zo, de hele familie.
Tuurlijk ben je daar trots op!!! Super leuke foto’s.

Terug
Bovenaan