middagje ziekenhuis gehad..

hey meiden!

Ook ik wil even klagen!

Ik hou zo en zo veel vocht vast in mijn enkels en benen (lees: maatje kamerolifant) nu werd ik vannacht helemaal opgezwollen wakker :S en mijn handen en gezicht deden echt gewoon zeer. Nja de gyn gebeld, en deze verwezen mij naar de ha door. Ik mocht ook naar hun komen, maar de ha zou verder kijken dan alleen de zwangerschap. Nja zo gezegd zo gedaan vanmiddag naar de ha geweest, en wat bleek bloeddruk veel te hoog, en volgens haar leek het verdacht veel op zw-vergiftiging.. Dus op naar het ziekenhuis, bloed + urine onderzocht, ctg gehad enz enz. Wel bleek duidelijk dat er het een en ander aan het rommelen is qua weeen, maarja dat is al dagen zo, dus verwacht daar verder ook niks van! Al met al bleek alles prima te zijn! Heerlijk! dus net weer naar huis, maar in de auto zat ik er even helemaal door heen... man-lief zat eerlijk gezegd al even op dit moment te wachten, omdat ik bijna altijd positief ben, maar dat lukte echt even niet meer...

sorrie voor mijn lange klaagzang, maar ik moet zeggen: het lucht even heeeeerlijk op :)

Liefs!

He meid,

Getverdekkie zeg. Ik kan alleen maar duimen voor je dat je snel mag bevallen zodat het vocht snel weer uit je lichaam kan trekken.
En klagen dat hoor je hier nu te doen hoor. Vocht, warm laatste mega zware loodjes laat maar gaan hierzo!!!!
sterkte
liefs
winx

Hè meis... Ik snap dat je er dan wel ff helemaal doorheen zit zeg... Wie weet ga je morgenvroeg wel aan de gang en zien we elkaar nog in t zkh ;-)!!!

Ik duim voor je dat t niet te lang meer gaat duren!!

Welke gynaecoloog heb je?

Lfs

Terug
Bovenaan