middelen tegen voorkoming van miskraam

A

Anoniem

Guest
zijn er mensen die vaker een miskraam hebben gehad en er iets tegen gebreuken om het zo minmogelijk te voorkomen
zal het fijn vinden als iemand er wat over weet danielle
en bedankt

Als die er zijn wil ik wel 3 potten (Ha Ha).

Ik weet het niet, maar volgens mij is er weinig tegen te doen. Het enige wat je kunt laten doen na 2 x een miskraam is een bloedonderzoek om te kijken of de chromosomen (hoe schrijf je dat?) wel bij elkaar passen. Verder mag je als je weer zwanger bent vragen om een vroege echo. Eerder dan 6 weken kunnen ze niks voor je doen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Kaly

hee, inderdaad, er is weinig te doen bij een miskraam, dat kun je
absoluut niet tegenhouden. Ik heb er inmiddels 2 gehad binnen een half
jaar. het klinkt rot en het is het ook, maar het is nu eenmaal de
natuur die bepaalt wat er gebeurd.

Maar als er middelen zijn, geef mij ze dan ook maar!!!

Groetjes Thessa,

Afhankelijk van wat de reden is van miskramen is er wel of niet iets aan te doen.
Krijg je een zgn "domme" pech miskraam, dan heb je net zoveel kans als ieder ander dat het de volgende keer goedgaat.

Er zijn ook redenen (bloeddstollingsprobleem, misvormde baarmoeder, chromosoomafwijkingen, baarmoederslijmvlies niet goed, tec. etc.)  te bedenken waarom het misgaat waar misschien wel wat aan te doen is, maar dat zal je in overleg met een gynaecoloog moeten uitzoeken.

Miep

(PS: ik heb 3 miskramen gehad, zonder aanwijsbare reden, ik heb ook 3 gezonde kids, dus voor mij gevoel heb ik bij een volgende zwnagerschap 50% kans, volgens mijn gynaecoloog heb ik gewoon evenveel kans als iedere andere gezonde vrouw vanmijn leeftijd)

ze denken dat het een bloeddstollingsprobleem,is als het goed is zijn er product die je kan eten dat kan een beetje helpem
danielle en bedankt

Danielle,

als het een stollingsprobleem is dan kan de gyanecoloog je in het begin van de zwangerschap heparine voorschrijven. Ook heb ik wel ens iets gehoord over aspirine, maar ik zou niet zelf gaan dokteren. Overleg gewoon met een gynaecoloog.

Miep

Terug
Bovenaan