Middeltje tegen puistjes?

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 16 weekjes zwanger en heb al enkele weken last van heeeeeel veel puistjes! Mijn hele rug, borst, nek en gezicht zit vol te erg! Tijdens de puberteit was het niet eens ZO erg.
Heeft iemand dit ook? En is er een middeltje voor? Ik slik geen medicijnen dus iets natuurlijks....b.v. eet dat of dat juist niet.

Groetjes,

Eva
 
Hoi Eva,

Het beste advies dat ik je kan geven is denk ik: heb geduld het gaat vanzelf weer over. Het komt door een verandering in je hormonen. Ik had het ook, ben nu 20+5 wkn zwanger en het is nu bijna weg. Hoe meer je ermee doet, hoe onrustiger je huid meestal wordt. Sommige mensen zeggen dat vet eten, varkensvlees, chocola en aardbeien het kunnen verergeren, maar dat schijnen fabeltjes te zijn. Een beetje zon op je huid doet straks wellicht wonderen. Maar het gaat echt vanzelf weer over denk ik als je hormoonhuishouding weer wat stabieler wordt. Succes ermee en nog een fijne zwangerschap verder!

groetjes Judith
 
Je kunt proberen zachtjes te scrubben met scrubcreme van etos eigen merk, daarna lichtjes insmeren met olijfolie (gaat wel stinken) daarna talkpoeder. Het schijnt te helpen. Zelf nooit geprobeert. suc6 ermee.
Gr Bolle buik
 
Terug
Bovenaan