Midden in strip met de pil stoppen?

A

Anoniem

Guest
Na veel praten zijn we eindelijk zo ver dat we willen proberen om zwanger te raken. Wat mij betreft kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan, maar ik zit nog midden in een strip.
Is het beter om deze strip eerst af te maken, of maakt het niet veel uit. Volgens de bijsluiter komt er een onttrekkingsbloeding opgang als je halverwege stopt. Gaat meteen daarna je normale cyclus dan weer in? Hoe lang duurt het gemiddeld voor je in een normale cyclus zit als je met de pil gestopt bent?

Grt Bries

hallo Bries,

Ik heb hetzelfde gedaan als jouw. Middenin de pilstrip gestopt
heb inderdaad een bloeding gehad en een normale menstruatie.
Das nu zo'n 6 weken geleden!!! Nog steeds niet ongi geweest en ben dus naar de huisarts geweest na het doen van twee testen. Allebei negatief helaas!!!!!
Wij willen ook natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn!!
de huisarts maakte er eigenlijk niks van en ik moest maar afwachten wanneer ik weer ongi word. Je lichaam moet eerst ontpillen zeg maar en dat kan wel 9 weken duren. In die tussentijd kun je ook gewoon zwanger raken hoor!? Doe je best!!!!!hahahahahhaa

succes ermee, groetjes Kim

Hoi,

Ook ik ben midden in de strip gestopt met de pil. Ik ben daarna gewoon ongesteld geworden. En de 2 keren daarna ook weer precies op de dag. Ik weet niet of het beter is om eerst je strip af te maken. Maar wij hadden ook besloten dat het zover was. En mijn man heeft de pil gepakt en hem gewoon in de prullenbak gegooid. Dus eigenlijk helemaal niet over nagedacht of dat het wel goed zou zijn.
Ik draag wel sinds een week na het stoppen een maansteen. Ze zeggen dat het je helpt om een regelmatige cyclus te krijgen.
Dus wie weet........

Liefs Angie

hoi i,ik ben ook zo midden in de strip gestopt heb daarna 4 dagen erna een bloeding gehad maar wat is eigenlijk een ontrekkingsbloeding?? en heb nu twee testen gedaan allebei positief maar mn laatste ongi was 4 april maar ben daarna nog een week aan de pil geweest en toen gestopt en toen 4 dagen erna een bloeding gehad van 3 a 4 dagen moet ik nu vanaf mn eerste menstruatie gaan rekenen of van de laatste bloeding dat ik zwanger ben geworden wie kan mij helpen?? groetjes natasja

Hai Bries,
Volgens mij maakt het niet uit wanneer je stopt in de strip. En omdat de pil op hormonen is gebaseerd wordt je niet ongesteld, maar heet dat een ontrekkingsbloeding. Daarna wordt je weer ongesteld, als je met de pil bent gestopt. Hoe het precies zit wanneer je dan moet gaan tellen als je zwanger bent, durf ik niet met zekerheid te zeggen......

Succes!
liefs Piep

Terug
Bovenaan