middernachtberichtje

tjonge, inmiddels is het vijf uur en ik zit in de woonkamer met een omgevingstemp van 16 gr. ik ben al een paar uur wakker en daarvoor licht geslapen, alsof ik het niet nodig heb....om een uur of 8 (met een beetje geluk) staan er toch weer 2 kindertjes te popelen om te beginnen met de nieuwe dag, ik denk alleen dat ik dan minder sta te popelen om een nieuwe dag! straks vieren we in het klein mijn man zijn verjaardag met een lunch dus dat wordt heel de ochtend in de keuken en vanmiddag blijft mijn neefje van 1,5 nog even bij ons. ik ben benieuwd hoe ik de dag ga doorkomen. ik ben blij dat we de kids niet hebben beloofd te gaan zwemmen, wat we nu al twee weken doen ter diploma bevordering.
nou ja, het begint hier al een beetje op te warmen dus ik ga nog even snuffelen op internet, ik heb immers zelden de tijd volledig aan mezelf ;-)

Jeetje, dat is echt helemaal niks zo vroeg, en zo slecht slapen.
Had ook een onrustig nachtje, en maar draaien en draaien maar niet slapen.
En dan heb je het ook nog zo druk vandaag!

Denk je wel even goed om jezelf?

Hier ook al zo'n nachtuil. Ik heb vannacht denk ikm hooguit 2 a 3 uurtjes geslapen... Mijn geluk is dat ik vandaag dus helemaal niets moet, maar jij staat heelmaal volgepland!
Probeer toch wat aan jezelf te denken en doe rustig aan!

Liefs, Nicole

Hoop dat je een beetje hebt kunnen ontspannen.. Een gezellige verjaardag gewenst. Fijn dat je t klein viert, kan me nl voorstellen dat je na zo'n nacht niet echt zit te wachten op grote drukte..
x Taraneh

Wat vervelend zeg dat je zo weinig hebt geslapen en dan ook nog eens een feestje, succes en probeer toch rustig aan te doen

Heb vannacht ook amper geslapen, had vanaf gisteravond om de vijf min harde buiken pfff dus echt lekker lig je dan niet, maar goed ga vanmiddag maar ff terug naar bed denk ik

Ik slaap de laatste 2 weken ook amper meer, dus ik herken het gevoel wel.
Ik ga ook geen gekke dingen meer plannen heb hier ook een hele lieve maar oh zo drukke peuter rond lopen.
Probeer toch je rust te pakken hoor, je hebt het nodig.
Sterkte Esther

Terug
Bovenaan