Midweekje vakantie gehad

Hoi dames,

Ik ben alweer een tijdje in de ziektewet maar afgelopen week zijn wij lekker met z'n drie'tjes dr op uit geweest. Naar Oosterhout, de Roompot, Katjeskelder. Lekker genoten. Super weer gehad, mooi huisje.
Wij vonden het helemaal geweldig.
Even lekker iets anders dan thuis...   Aangezien wij in de zomervakantie natuurlijk niet weggaan, hadden wij zo iets van nog even weg.

Nu is het aftellen begonnen, hahaha! Nog maar 11 weken te gaan!

Liefs, Juffy

Hé Juffie,

Oh, heerlijk zeg, om even weg te zijn geweest. Je hebt inderdaad een goeie week uitgekozen, want het was superweer.
Ben best wel een beetje jaloers. Ik zou ook zo graag nog even 1 keer met z'n tweeen weggaan. Helaas zit het er niet meer in. Maar het had me zalig geleken. Dus kijk ik voorlopig maar erg uit naar m'n verlof, nog 5 weken werken. En dan in augustus maar nog een weekje weggaan met de kleine. Dat is natuurlijk ook iets om naar uit te kijken.

Groetjes, Miranda
30+6 wkn

Ow wat heerlijk! Wij gaan ook bijna op vakantie! Ik ben 25 juli uitgeteld en nu vlieg ik dus met 28 weken weg en komt met 30 weken zwangerschap weer terug. Groen licht gekregen van mijn gyn, ook omdat we naar Turkije vliegen en alle hulpverlening daar goed is als er iets zou zijn. We hebben al twee kindjes en we kijken ernaar uit nog even als 4 koppig gezin weg te gaan. Ook voel ik me nog prima en erg energiek, dus dat scheelt ook weer veel.
Gaan nog meer mensen er nog tussenuit voor de bevalling? Of dadelijk met de baby? Ik hoop dat we er in de herfst nog een lang weekend tussenuit kunnen met z ´n vijfjes...

Doei!

Terug
Bovenaan