Midweekje weg!

A

Anoniem

Guest
Jaja maandag is het zover, we gaan nog een midweekje met zijn drietjes weg!
Heerlijk naar centerparcs in Zeeland. Dus ik heb grotere zwemluiers gekocht voor Feline en we gaan heerlijk genieten!
Mijn man is donderdag jarig (wordt 30!!) en dan heb ik als verrassing gourmet geregeld in het huisje. Komen ze aan de deur brengen!
We zouden uit eten gaat, maar ik heb gezegd dat we dus 2 keer uit eten gaan, want ik wil sowieso uit eten. Mijn man weet dus van niks en vind gourmetten geweldig, dus helemaal leuk!
Hij heeft vandaag al zijn kadootje gekregen. Een modelbouwvliegtuig, die gaat hij maken voor op de kamer van ons zoontje. En Feline had een schilderij helemaal zelf gemaakt. En dat was een hele verrassing want dat wist hij niet. Ze heeft vrijdag heel inspannend zitten schilderen met kwasten en er moest elke keer een andere kleur, was erg leuk!

groetjes MAris

hoi Mariska,
dat klinkt goed zeg even lekker weg! En helemaal leuk dat je dat gourmetten geregeld hebt voor hem. Dat wordt vast genieten met zijn 3en. Neem het er maar lekker van!
En ook leuk om te lezen dat Feline een schilderij gemaakt heeft. Altijd mooi om een eigengemaakt cadeau te krijgen lijkt me.

Geniet van verblijf daar,
groetjes Tamar

Hoi Mariska,

Ik wens jullie een hele fijne vakantie!!!
Ik hoop dat jullie van elkaar kunnen genieten zonder al te veel gehoest en geproest.....

Groetjes, Karin

Dank jullie wel! Ik ben de enige die nog hoest, Dennis en Feline zijn helemaal beter!
En heb er echt zin in! Lekker zwemmen, lekker eten en verder zien we wel wat we doen.

groetjes Maris

heel veel plezier en wens manlief een goeie verjaardag van ons!

Ps was je nu al uit een jongensnaam????

Gr. Saskia en Jelte.

Ooowwww, Wat een heerlijk vooruit zicht!!!!

geniet er van!!!

Liefs

@Sas: het is schandalig maar we hebben nog geen naam.... geboortekaartje ook niet, heb er wel 1 ontworpen, maar die moet nog heel mooi gemaakt worden.

Terug
Bovenaan