Midweekje weggeweest

Wij zijn deze week een midweekje weggeweest. Even lekker eruit en ontspannen. We waren er net werd Marit ziek. Heel verkouden, flessen eruit gooien en boven de 38°.
Gelukkig was het 1 1/2 dag maar ik ben helemaal kapot teruggekomen.
Volgens mij heeft ze nu mij aangestoken.
Zit ik met een berg was en voel me echt beroerd.
Marit heeft zich de rest van de week weer verder ontwikkelt. Wil continue aandacht en brabbelt erg hard.
Ze heeft in center parcs ook in de kinderstoel gezeten met verkleiner. Ze vond het prachtig. Zitter er al meer kindjes in de kinderstoel?

Wat leuk dat jullie weg zijn geweest, maar wel balen dat Marit ziek werd!!
Olivia zit ook af en toe in de kinderstoel. In de wipstoel gaat ze steeds naar voren zitten dus het is nu af en toe een beetje uitproberen.

heeey, he bah....denk je lekker weg te gaan....

liam toevallig vandaag in de kinderstoel gezet! hij vond t ook super!

hoop dat jeje snel beter voelt en die was.....kan morgen ook wel ;)

xx

Wat vervelend dat marit niet zo lekker was op jullie vakantietje.
En helemaal vervelend dat jij het nu ook te pakken hebt gekregen. Wij snotteren ook allemaal nog na, want wij zijn ook allemaal ziek geworden toen wij een midweekje weg zijn geweest.
Quinn heeft nog niet in de kinderstoel gezeten en daar wacht ik ook nog even mee. Ook hij probeert wel eens rechtop in de wipper te zitten, maar zolang het nog gaat in de wipper, blijft hij daar nog lekker even in zitten :)
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en indd dat wassen kan ook heus nog wel een dagje wachten hoor :)

fleur zit eigenlijk met het eten altijd in de kinderstoel, er zit een verkleiner in maar ze kan al verders heel goed rechtop blijven zitten..En ze vindt het zelf ook helemaal geweldig!
en ik vind het ideaal met eten geven..ze eet dan een stuk netter!!

Agossie, zielig he, als ze zo ziek zijn!!!

Joost heeft nog niet in de kinderstoel gezeten, hij eet dan ook nog geen prakjes. Zodra hij gaat eten, gaat hij ook in de kinderstoel.

ik heb nog niet eens een stoel,die wou ik volgende maand gaan halen,ik wacht totdat ze echt los kan zitten,ze valt nu nog naar voren en naar de zijkant.

groetjes Bryana 6en halve maand

Terug
Bovenaan