@Mieka

Hoi hoi,

Ik vroeg me af hoe het nu met je kleine meid gaat. Ik heb al even geen reacties van je gezien op het forum en was benieuwd. Moet jij ook bijna weer beginnen met werken of was je al weer begonnen voor de zomervakantie?

Liefs,

He :)
Hier alles goed.
Feline groeit als kool. En je ziet haar met de dag veranderen. Laatste controle v Feline zag er goed uit. 12 okt mogen wij weer naar Nijmegen en kijken ze verder. Het blijft dus spannend!
Het dotteren heeft goed gedaan.

Maandag gaat onze grote meid voor het eerst oefenen op kdv en vanaf 8 sept gaat ze de wo&do naar kdv. Di staan we in de wacht.
Maandag heeft mijn man papa~dag& vrijdag ik mama~dag.
Komende week 2 dgn weer werken (voorbereiden)

En ben jij al aan het werk&hoe bevalt het?
Ik zie er best wel tegenop.
Beetje dubbel gevoel

x

De komende week gaan we inderdaad ook weer voorbereiden. Maandag komt mijn moeder om op te passen en donderdag gaat ze voor het eerst naar de gastouder. Ik zie als een berg op tegen het wegbrengen en ik hoop maar dat ze niet de hele dag gaat huilen als ik niet in de buurt ben.
Maar ik heb wel weer zin om ook weer wat anders te doen, naast het mamma zijn. Wat me wel veel beter bevalt dan ik ooit had durven dromen.
Ik ga op de wo, do en vrij werken. De woensdag en de vrijdag zijn gelukkig halve dagen. Maar ik moet haar wel 3 keer weg brengen en dat voelt niet fijn.

Wat goed dat Feline het zo goed doet. En het duurt mooi nog weer even voor het 12 oktober is.

Liefs,

Terug
Bovenaan