Miekie27

Ik had je geprobeerd te zoeken bij het verlies forum maar kon je daar niet vinden.

Mijn dochter is begin januari overleden, dus ook 2 kindjes in 7 maanden. Met ook maar een paar dagen verschil, ook een meisje en jongetje en ook dezelfde periodes.

Vraag me af, hoe jij nu weer over je volgende zwangerschap denkt? Heb je zoiets van dat hoeft van mij voorlopig niet? of heb je zoiets van, ik ga er weer voor?

Gr. Ingrid

Hoi
Ik vind het vreselijk dat ik nu een lotgenoot heb. Dit gun je niemand.
Ik weet nog niet of we direct weer voor een volgende zwangerschap gaan. Wil eerst even afwachten wat de gyn. er van zegt. Als hij het goed vind dan gaan we er gewoon voor. Ik word gelukkig heel snel zwanger maar wie weet denkt mijn lichaam wel het is eerst wel goed zo. In een jaar tijd 2 zwangerschappen is ook nogal wat. Heb volgende week de nacontrole en dan hoor ik het wel. Heb jij ook al een kindje ? Ik vind het ook zo vreselijk sneu voor mijn dochter. Ze was zo blij dat ze een zusje kreeg deze keer. Ze liep helemaal te zingen toen ze het hoorde.
Wat is er bij jou misgegaan ? Bij mij was het de eerste keer een infectie en de tweede keer was mijn baarmoedermond helemaal open en kreeg ik spontaan weeen. Ik had al extra controles voor de baarmoedermond want mijn verloskundige dacht dat die de eerste keer open was gegaan en vandaar die infectie bij het kindje zelf. Maar tegen de tijd dat ze erachter kwamen was hij nog maar een halve centimeter dicht en konden ze zelfs in Groningen niks meer voor me doen. Lekker dus die extra controles.
Ik heb het er met mijn verloskundige over gehad en zij vond het lichamelijk geen probleem om snel weer zwanger te worden . Maar zij dacht dat het emotioneel wel heel zwaar zou worden. Maar ja dat is het over een jaar ook. Tenminste zo denk ik. Ik wil gewoon het liefst zo snel mogelijk een volledige zwangerschap uitdragen. Hoe langer je het uitsteld hoe moeilijker het wordt.
Ben benieuwd hoe jij er over denkt.
Hoe snel ben jij vorige keer weer aan het werk gegaan ?
Mijn baas liep vorige keer nogal te zeuren dus ik was in febr. al weer aan het werk. Maar dat ben ik deze keer echt niet van plan.
Ik wil nu eerst even rust en er zijn voor mijn dochter.
X

Het is net of ik mijn eigen verhaal lees maar dan andersom. Bij de eerste was het met mijn dochter niet goed, deze keer was het een infectie, en dat wordt nu uitgezocht. Wij gaan maandag voor nacontrole en over 4 weken dus dan horen we meer.

Ook ik denk weer aan de volgende zwangerschap, maar dan met begleiding. Ook al zit er een jaar tussen moeilijk blijft het toch. Wij hebben 2 kinderen die allebei overleden zijn, dus we zijn wel ouders maar ook weer niet. Ik wil zo graag voor mezelf bewijzen dat ik wel een zwangerschap kan uitlopen, ben behoorlijk teleurgesteld in mijzelf.

Is er een mogelijkheid dat ik je via hyves of email kan mailen. Dan geef ik eerst een hotmail adres op (je weet maar nooit) en via die weg een andere.

Heb je daar geen behoefte aan, dan even goede vrienden.

Gr. Ingrid

Wat mijn werk betreft (daar vergat ik nog antwoord op te geven)

Gelukkig krijg ik een hoop begrip op mijn werk, maar ik ben na het overlijden van mijn dochter veel ste snel aan het werk gegaan, deze keer neem ik er echt de tijd ervoor en ik kijk met de dag hoe het gaat (aangezien mijn toekomst toch elke keer aan diggelen ligt)

Gr Ingrid

Hoi

je kan me mailen op westlandert@live.nl

dit is een tijdelijk mail adres, die we verder niet gebruiken, als je me op dat mail adres wil mailen, dan komen we wel verder.

Ik hou dit forum voor de zekerheid in de gaten.

Gr. Ingrid

Terug
Bovenaan