@miekje

Hoe gaat met je en de kids?
Zijn jullie inmiddels verhuist? dat gingen jullie toch doen?
Ben benieuwd moest van de week toevallig aan je denken en nu lees ik je hier weer gezellig!

liefs louise

Hey!

Had vanmiddag al een heel bericht getikt, maar toen bemoeide Florian zich er mee...weg...hahahha!

We zijn inderdaad verhuisd. Allemaal goed gegaan gelukkig...wel even wennen, maar Florian heeft er geen last van!

Ik lees hier (bijna) alles mee maar reageer niet zo vaak omdat ik altijd ruzie heb met het wachtwoord..en zonder inloggen kan je niet reageren. Weet iemand hoe je dat wachtwoord kunt veranderen?

Verder gaat het ook allemaal erg goed. Florian wordt al groot (net als alle kids natuurlijk) en ontwikkelt zich goed. Kan ongeveer 5 stapjes lopen, kletst me de oren van het hoofd en is erg ondeugend..!

Alleen slapen is niet zijn hobby helaas..wordt nog elke nacht 1 of 2 keer wakker (meestal 1 keer gelukkig!) en daar balen we natuurlijk van... Alles al geprobeerd inclusief laten huilen, maar werkt niet!

Vroeg me trouwens ook af of jullie kids drankjes tussendoor uit een beker of uit de fles krijgen? Hier alles nog in de fles. Maar wil eigenlijk over alleen Florian dus niet.

Wel de speen sinds deze week afgepakt en dat gaat gelukkig heel erg goed!

Liefs Annemiek

Hey,

Wanneer je ingelogd bent zie je rechts bovenin in het blauwe vakje profiel staan daar moet je opklikken en daar kun je je wachtwoord wijzigen.

Fijn dat de verhuizing goed is gegaan hoor.
Jochem drinkt nog uit zijn flesje en steeds vaker uit een tuitbeker.
Het maakt me niet uit dat hij nog uit zijn flesje drinkt komt allemaal vanzelf wel.
Ik bied het met regelmaat aan, een gewone beker hoef ik hier echt niet te doen want dat word gooien hihi

Jochem kruipt sinds afgelopen vrijdag hihi zo leuk....
Gaaf hoor dat Florian al loopt.
En ook hier een grote ondeugd.
Jochem word ook nog geregeld 1x per nacht wakker en laten huilen haalt ook hier niets uit en is ook echt tegen mijn gevoel in dus ik geef hem een klein flesje.
Meestal slaapt tie dan wel weer hoor.
Geef je florian nog bv?

Nou hoop dat het lukt met je wachtwoord dan kun je weer gezellig mee kletsen.
Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie.

liefs louise

ik heb ook maar ff gauw gekeken maar kan het idd ook niet vinden raar hoor.
Zet het anders in je telefoon?? of op de kalander ofzo?
Dacht dat het zo makkelijk was maar idd wachtwoord wijzigen op dit forum is ware topsport! hihi fijn weekend ga gauw naar school mijn meisje halen.

Terug
Bovenaan