Miep 34, hoe was de echo gisteren..

Hoi Miep,

Ik ben gewoon erg nieuwschierig..........

Hoe was de echo gisteren. Heb zelfs nog aan je gedacht gister maar geen tijd gehad om hier ff te kijken. Ben heel benieuwd. Ik hoop zo dat jij wel goed bericht hebt gehad...

liefs,

Nicole

Lieve Nicole,

lief dat je er naar vragat, maar ik heb gisteren geen echo gehad. Wel vorige week maandag en toen was alles goed. Op eigen verzoek krijg ik nu geen extra controles. Was et bijd e vorige zwnagerschap een beetje zat iedere twee weken die stress. Dus eind oktober ga ik weer (ook weer op een maandag). Meestal maakt de gynaecoloog wel een echo dus dan zien we hetw el weer.

De spannendste weken zijn nu toch wel aangeborken. Ik ben nu bijna 14 weken zwanger. en tegen dat ik weer naar de gynaecoloog ga ben ik het moment dat ons kindje vorig jaar overleed voorbij. Dus het is wel heel erg spannend. Maar ik heb er vertrowuen in. Heb af en toe het idee dat ik wat voel vlinderen, maar dat kan natuurlijk ook verbeelding zijn. Het voelt in ieder geval goed.

Hoe is het nu met jou?

Miep

Hoi Miep,

Kep me een weekje vergist maar was ook wel erg hektisch bij ons...

Het zou goed kunnen dat je wel wat voelt vlinderen, ze zeggen bij een tweede zw. dat je het al voelt vanaf 16 wk. En jij bend zeg maar een ervaringsdeskundige met al je zw.schappen dus het zou best kunnen. Ik hoop voor je dat de volgende controles ook goed zijn. Kan me voorstellen dat het erg spannend is maar volgens mij ben je zelf erg positief en dat moet je ook blijven. Tenslotte gaan er meer zw.schappen goed dan fout. Klink mischien raar maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Hoe je me op de hoogte??

Met mij gaat het al een stuk beter. Vloeien is bijna over en eigenlijk willen we zo snel mogelijk met een volgende zw.schap bezig. Soms is het nog wel moeilijk hoor vooral als je iemand tegenkomt die vraagt hoe het met de zw.schap gaat en dat je dan weer moet vertellen van de mK maar gelukkig hebben wij veel steun aan elkaar, ouders en aan onze vrienden.

gr.

nicole

Terug
Bovenaan