miep,cor,tamara

A

Anoniem

Guest
vanochtend weer een vaag streepje...
dus toch nog hoop?
ik word helemaal nerveus van dat getest, jeetje.
nou ik geef de moed dus nog maar niet op, ben benieuwd wat ie zaterdag aan geeft, al word ik er gek van.
ik dacht ik kap ermee...maar ja, je wilt toch een beetje weten hoe het nu zit. In elk geval klussen dit weekend.
Het zou wel heel fijn zijn als ik zaterdag een dikke vette streep zie!
ik hou jullie op de hoogte.

wat spannend zeg,ik kan me voorstellen dat je er nerveus van word,maar meis ik heb toch stiekum het gevoel dat je zwanger ben.heb je al gekeken hoehoog je temperatuur is.ik zal voor je duimen hoor meis.....dikke knuffels van pepe(mercedes) ps mijn dochter heet ook denise.en het gekke is toen ik van mijn dochter de zwangerschapstest deed was er ook een tweede vaag streepje te zien.

Het gaat hier toch om ovulatietesten en niet om een zwangerschapstest?

Ik hoop voor je dat morgen de testlijn even donker of donkereder is dan de referentielijn, kan je leuk met het mannetje spelen (kan natuurlijk toch wel).

Succes en veel plezier ;-)
Miep

Hoi hoi,

Kijk dat bedoel ik! Maar goed dat je nog een x getest hebt! Hopen dat je morgen een dikke streep terft!!!!!

Doeg,
Cor

ja miep, tuurlijk ovulatie test, ik had jullie naam erbij staan dus ik dacht, jullie weten ervan, maar anderen denken natuulijk dat het om een andere test gaat, zal het er voortaan wel even bijzetten voor de duidelijkheid.
bedankt meiden

sorry ik geloof dat ik je bericht niet goed gelezen had,het ging dus over een ovutest niet over een zwangerschapstest..........maar hoop toch dat je morgen een dikke streep ziet staan....doei pepe.

Terug
Bovenaan