Miep

A

Anoniem

Guest
Hé Miep,

Bedankt tot zover al voor het duimen :)
Ik hoop het voor iedereen hier zo dat ze zwanger worden, daarvoor zijn we ook "hier" hé?!!!
maarrr...wanneer is jou NOD??? duim natuurlijk ook voor jou maar dichterbij je NOD moet dit natuurlijk dubbel en dwars hé :)
2004 moeten we natuurlijk GOED afsluiten hier allemaal...zodat we met een "mannetje" meer kerst en oud en nieuw kunnen vieren en gelukkig 2005 in kunnen gaan!!!!!!!!!!!

Succes

Groetjes Kaa

Mijn laatste cyclus was maar 23 dagen, terwijl dit normaal 25 dagen is, met een enkele keer 26 dagen.

Maarre uitgaande van die 25 dagen, is mijn NOD op 30 december, we moeten dus nog aan de slag.

Ik heb toch maar alvast van die ovulatietesten gekocht, en komend weekend ga ik daar dus mee beginnen.

maar ook ik heb dus gewoon niet ongesteld het nieuwe jaar in te gaan.

Groetjes
Miep

Hé Miep,

Jeetje, spannend zeg!
Ben benieuwd of die ovulatietesten goed "werken"!!!!
Ja, aan de ene kant wil ik ze al wel gaan gebruiken en aan de andere kant wil ik eerst wachten totaan het halfjaar, zitten nu in ronde 5 en das dus nog lang niet zoveel en heb dus het idee dat als ik met die ovustesten begin ik er TEVEEL mee bezig ga/ben dus wil nog eeeeeevvvveeennnn wachten maar als ze bij jou werken kan dat half jaar de pot op hahahaha en probeer ik het absoluut ook :)

Wat zou dat leuk zijn hé...zwanger en dan testen op 31 december...wat een dag...dussseee KOM OP!!!!!

Hier niet teveel kletsen maar aan de klus!!!

Succes en hou me op de hoogte.....

Groetjes Kaa

nog 6 dagen te gaan bbbbbbbbbrrrrrrrrrr

Terug
Bovenaan