miep

ik zag je naam net tussen de berichten staan en was benieuwd hoe het met je gaat..je bent alweer voor de tweede ronde aan het gaan toch ?
Hoe is het met je verdriet..en ben je vollop aan het werk ?

issabel

Hoi Issabel,

op zich gaat het allemaal goed, ik voel me goed, maar af en toe heb je van die momenten dat je even dipt (had ik voor de miskraam ook al). Ik ben inderdaad weer volledig aan het werk,   en dat gaat allemaal goed, behalve dan dat ik het niet meer zo naar mijn zin heb op mijn werk. Daar moet ik dus wat aan gaan doen.

Mentaal en fysiek gaat het allemaal goed, behalve als ik moe ben, dan kan ik gewoon wat minder hebben. We zijn een week op vakantie geweest naar gran Canaria, en dat as echt heerlijk. Toch is het eigenlijk niet voldoende om alle stress, sores,verdriet en boosheid van de afgelopen jaren teniet te doen. Er was al zoveel gebeurd en ik ben maar door blijven gaan. Hierdoor heb ik een concentratieprobleem. Ik heb het er ook even met een collega over gehad, en hij gaf aan dat hij dat toch wel al meer dan een jaar merkt dat de concentratie en interesse een stuk minder is. Eerder kon ik veel dingen tegelijk en heel snel schakelen van het ene naar het ander, end at is echt een stuk minder geworden.

Nou wat klinkt het allemaal negeatief, terwijl ik me zo helemaal niet voel. Ik heb juist weer wat stappen gezet in de toekomst en dat zie ik allemaal wel positief in.

Kortom Miep komt er wel.

En hoe is het met jou, was het goed even afstand te nemen? Probeer de koeken te laten staan, daar word je uiteindelijk niet vrolijker van. Zelf ben ik weer begonnen met Weigth Watchers, ik voel me daar een stuk fitter bij en iedere week heb ik steun van de vrouwen daar. Maar goed snoep en koeken geeft je eerst wel een bevredigend en vol gevoel, maar daarna voel je je juist weer lui en leeg.

Hopelijk zijn we snel weer zwnager en gaan we op een ander forum genieten.

Groetjes
Miep

Terug
Bovenaan