Miep34: bedankt voor opstekers!

Dag Miep,

Ik heb bij een aantal discussies jouw reacties gelezen. Ik vind jou erg hoopvol en voel mij erg goed bij jouw antwoorden.

Ik heb ook 3 miskramen gehad (zoals mijn gyn zegt: domme pech) en daarna 1 gezonde zoon gekregen.

Nu ben ik weer zwanger (6 weken) en in afwachting van de eerste termijn echo over twee weken.
Je begrijpt dat ik het fijn vind om te lezen dat jij meerdere kinderen hebt, ik denk nog wel eens, was mijn zoon een toevalstreffer en nu???

Dus dank je wel, ik ben een stukje optimistischer door jouw woorden.

Hartelijke gr Sandra

Sandra,

wat lief van je. Maar we zijn hier toch om elkaar een beetje (voor zover moegelijk) te steunen. Toen ik vorig jaar mijn kindje verloor heb ik heel veel gehad aan de meiden op dit forum. Als ik dan even wat kan doen voor jou en de rest hoor, dan is dat een kleine moeite.

Ik ben wel positief ingesteld en dat is echt een grote kracht.

Heb jij al onderzoeken gehad, waarom het nu 3 keer is misgegaan?
Je zoon was vast geen toevalstreffer, maar wel een wonder, ieder kindje is het grootste wonder in het leven van zijn papa en mama.

Blijf geloven in wat er allemaal mogelijk is, eenbroertje of zusje voor jouw zoon, weer zo'n wondertje in je armen.

Liefs
Miep

Ik lees nu nog even terug en zie dat je 6 weken zwanger bent, leuk hoor, dan zitten we straks gewoon samen op het april 2007 forum. Ik heb 1 septmeber een afspraak met de gynaecoloog. Ben ook erg benieuwd naar de echo.

Miep

Ik ben het hleemaal met Sandra eens! Miep je bent echt lief. Je kunt je goed inleven in anderen, en onder woorden brengen wat je denkt. Knap hoor!

Fijn dat jij er bent hier!

xx Eva

Wat spannend voor ons allebei! Ik hoop inderdaad dat wij elkaar in het april 2007 forum weer treffen. Veel succes de komende 1,5 week. Ik hoor graag via het forum hoe het is gegaan.

Gr Sandra

Ik heb overigens alleen een chromosomenonderzoek gehad (waar niets uitkwam). Wij hebben er nooit voor open gestaan om meer onderzoeken te doen.
Onze gyneacoloog gaf altijd aan dat er geen aanwijsbare oorzaak was en ik had altijd heel sterk het gevoel dat het wel een keer goed zou komen.
Ondanks dit sterke gevoel, heb ik toch ook nu weer mijn onzekerheden, nu we er weer voorstaan.

Maar ik houd hoop en moed en als het dan onverhoopt toch misgaat, dan heeft het zo moeten zijn en zal er iets niet goed zijn geweest.
Tot die tijd hopen en dromen wij er toch over!

gr sandra

Sandra,

tuurlijk blijven we gewoon dromen. Dromen zijn onze hoop voor de toekomst.
Wanneer heb jij je eerste echo, en wat is de uitgerekende datum voor jou?

Ik heb dus 1 september eene cho. Ik vermoed dat mijn uitegerekende datum 12 april is, het kan ook zijn (kleine kans denk ik, maar toch) dat ik ruim 3 weken verder ben, minder ver lijkt me niet, want dan heb ik wel heeeeeel vroeg positief getest.

Nou ja we wachten wel af. Die datum is toch maar een richtlijn, de meeste kindjes komen eerder of later.

Ik hou je op de hoogte, jij ons toch ook?

Miep

Terug
Bovenaan