Mifegyne en cytotec ervaring miskraam

Hallo allemaal.

Bij een zwangerschapsduur van 11 weken er achter gekomen dat het hartje is gestopt met 9 weken.
Nu heb ik vanochtend de myfegyne ingenomen en morgen ochtend (na 24 uur) de eerste 4 pillen cytotec. Bij geen effect na 4 uur, nogmaals 4 pillen nemen.
Maar ik lees zoveel wisselende verhalen, van intens veel bloedverlies tot menstruatie achtige klachten.
Ik vind het vreselijk, maar wil ook geen curretage.. kijk er enorm tegen op..
Zijn hier vrouwen die ervaring hebben?
En zijn hier ook vrouwen die weer zwanger zijn geworden na een miskraam? En ging dit goed en hoe snel was dit na de miskraam?
We zijn 2 jaar bezig geweest en ben zo bang dat het weer lang duurt.
Liefs
 
Ik heb geen ervaring met de tabletten wel met de curettage 
Ik heb die gehad in april 2005 met 12 weken zwangerschap en juli 2005 was ik weer zwanger en een gezonde dochter gekregen.
 
 
Ik heb in oktober ook met medicatie een miskraam opgewekt. Ik moest wel 24u tussen de twee giften cytotec laten zitten. Toen ik de eerste tabletten smorgens had ingebracht gebeurde er vrij weinig. Uiteindelijk die avond het vruchtje verloren. Ik vond het fysiek gezien mee vallen, mentaal wel erg heftig.
Ik moest wel de eerste menstruatie afwachten ivm kleine restjes. Na die menstruatie de eerste ronde meteen weer zwanger. 
 
Hi,
 
Heel erg om te horen wat je is overkomen en goed dat je deze vraag stelt! Één van onze experts heeft hier mogelijk een antwoord op, hopelijk gaat het je verder helpen!
 
Oorzaken en verloop miskraam:
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/complicaties/miskraam/
 
Verwachting en volgende stappen:
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/complicaties/miskraam-opwekken-dit-zijn-de-opties/