Miffy!!!

Ja, ik ben nu even lekker op dreef dus wil jullie even laten kennismaken met ons nieuwe huisdier.
Ze heet Miffy, is bijna 3 mnden oud, zo goed als zindelijk en heel heel erg lief.

Roos is zooo blij.....

en Linde ook al is ze vaak net even iets te enthousiast!

Miffy vindt alles wel prima en heeft haar plekje al gevonden....

groetjes....

Het was zooo leuk maar helaas ook alweer voorbij, Miffy lag gisteren dood in haar hok.
Ik vind het echt heel erg, was al helemaal gehecht aan het beestje.
Dus heel pedagogisch samen met Roos een mooi doosje uitgezocht, Miffy erin gelegd (brrrrr, vind dat zooo eng)
Papa een kuil gegraven in de tuin en ondertussen liep Roos maar rond met het doosje, open en dicht, open en weer aaien, het liefst had ze het zo meer naar school genomen
Maar goed ze is nu begraven en ik heb besloten dat ons volgende konijnen-avontuur pas in het voorjaar weer zal beginnen.
Roos vondt het na 2 dagen al niet meer zo interressant en Linde  probeerde of ze erop kon staan en of je ermee kon gooien.

We zien wel misschien een leuk kado voor Roos als ze 6 wordt in april.

groetjes Daniëlle  

Och gut, Daan, hoe kan dat nou toch.  Hij/zij was  nog zo'n jonkie?? Zou je niet eens teruggaan  naar waar je hem vandaan hebt? Op zijn minst je geld terug, niet waar.

Jeetje wat vervelend, ik kan me voorstellen dat je na zo'n korte tijd dat huppelen al gaat missen.

Hopelijk gaat het een volgende keer beter!!

Liefs Fons

Terug
Bovenaan