migraine en hormonen??

A

Anoniem

Guest
pfff mn 4e migraine aanval van deze week gehad. anders 1x per 2 maand of zo. nu las ik wel dat migraine kan krijgen van hormonale veranderingen. Iemand hier ervating mee? Hoop dat het voor t goede doel is. Nd staat op 2 januari...

Ik heb tijdens de zwangerschappen aanzienlijk minder migraine gehad. Maar 4 aanvallen in 1 week? Weet je zeker dat het aparte aanvallen zijn? Ik heb het namelijk 3 dagen na elkaar. En meestal de week voordat ik ongesteld moet worden.

Ja 4 aanvallen, er zat een of 2 dagen tussen. Ik heb er Idd ook soms 1 als ik ongesteld moet worden maar nog nooit zo veel gehad... Nou ja nog 3 a 4 dagen wachten dan weet ik meer...

Echt migraine ken ik gelukkig niet, maar toen ik nog aan de pil was had ik wel veel laat van hoofdpijn. Egenlijk altijd die dagen dat ik in de stopweek zat, maar nog niet ongesteld was.

Ook kan er tijdens een zwangerschap migraine ontstaan, terwijl vrouwen met migraine er dan juist minder last van schijnen te hebben.

Het kan dus wel degelijk met je hormonen te maken hebben.

Succes!

Ik weet niet welke medicijnen je gebruikt voor migraine.. Mijn h.a. vertelde me dat als ik zwanger zou zijn, ik dan andere migraine tabletten voor geschreven zou krijgen dan als die ik nu heb..

Geen ervaring mee, maar ik zou denken: alles wat met hormonen te maken heeft en afwijkt van het normale is eventueel een goed teken? Ook al is het dan enorm rot om zoveel migraine te hebben! Ik hoop voor je dat het voor het goede doel is! Succes meid, mijn NOD is ook 2 jan. Dat we samen het nieuwe jaar goed mogen beginnen...

Terug
Bovenaan