Migraine zwangerschap tips

<p>Hoi allemaal,</p><p> Ik ben nog maar 6 weken zwanger. Maar heb de afgelopen weken al drie keer migraine gehad. Behoorlijk heftige aura met hoofdpijn. Hele dag op bed, met nog een kleintje rondlopen. Voor mn zwangerschap slikte ik naproxen en paracetamollen, dit was afdoende. Maar dat mag natuurlijk niet meer. </p><p>Iemand tips? Zit er een beetje doorheen, zie dat niet echt meer zitten de komende weken. </p><p>Groetjes.. </p>

Ja ik had er ontzettend veel last van in het eerste trimester. Hielp paracetamol? Bij mij absoluut niet. Maar dat mag je gewoon tijdens je zwangerschap. Ik slikte af en toe paracof, dat is paracetamol met coffeine. Dat was effectiever dan paracetamol. Ook een kop koffie of een glas cola hielp soms als ik het een beetje aan voelde komen. Verder ben ik naar een osteopaat gegaan. Het was bij mij wel na het eerste trimester over gelukkig! Heel veel sterkte, ik weet hoe intens vervelend het is!

Ja, ik slik wel paracetamol. Maar dat helpt idd minimaal. Die paracof kan ik nog proberen. Loop inderdaad al bij een chiropracter, sws al, die zal ik nog eens aan zn jasje trekken. Hopelijk ist bij mij ook alleen eerste trimester! Dankjewel!

Terug
Bovenaan