tzou mijn onderwerp kunnen zijn...helaas. Ik heb als ik niet zwanger ben ong een a twee keer per maand een aanval. Ook ik heb daar medicijnen voor (Zomig, een triptan, welke heb jij?) en daarmee kan ik het volledig onderdrukken. Die mag ik in de zwangerschap en bv periode dus ook niet en bij alle zwangerschappen heb ik tot nu toe een aantal keer in bed gelegen met een fikse aanval... Gelukkig heb ik het nu niet zo vaak maar als ik het heb kan ik er dus niks mee.. behalve in bed liggen. Ik neem meestal een paracetamol 1000mg zetpil, die verlichten iets.. En verder merk ik idd dat rustig aan doen en veeeeel drinken (water) echt wel helpt maarja, dat eerste lukt hier niet echt goed.. (volgens mij zaten jullie ook in een verbouwing??) Lekker op tijd naar bed savonds in ieder geval etc. En dan toch maar uitzitten tot na de zwschap.. Ik weet niet of je ook bv wilt geven? Ik heb mn kids lang gevoed en als ik dan een aanval had kolfde ik af, gooide die melk weg (24 uur lang) en gaf ik flesjes, soms een dag of twee en dan was het weer weg en kon ik gewoon doorgaan met de bv..
Heel veel sterkte ermee!
Liefs, mvtwee