28 dec 2003kregen wij te horen dat ik zwanger was maar had hevige pijn in mij onder buik en trok door naar me rug echt trekkende pijn.ik werd gelijk opgenomen in het ziekenhuis laat in de middag had ik wat bloed verlies maar had toen geen pijn erzat ook niks bij het bloed dus geen prop ofzo.de andere dag mocht ik weer naar huis,daar begon de pijn s,avonds laat weer en was ook erg misselijk ben gelijk naar de wc gegaan maar er was niks aan de hand de pijn ging vanzelf weer weg.ook zei mijgynaecoloog dat mij hcg aan het aflopen was en dat het wel eens mis kon gaan en botweg zei ga maar naar huis en wacht maar af.maar toch had de assistend van hem weer een ander verhaal het hoef niet altijd zo te zijn als je hcg afloopt dat het dan mis gaat we maken hier in het zieken huis de gekste dingen mee zei ze.is er iemand die het zelfde mee heb gemaakt als ik en gewoon zwanger bleek en bleef te zijn.ik wordt er een beetje radeloos van en krijg allerlei spookbeelden in me hoofd ik weet het ff niet meer ik huil er veel om en kom bijna me dag niet door.je kan me ook mailen naar jetoffemoeder@hotmail.com groetjes jenna.