Ik zit met een dillema. Mij man wilt meer kinderen. We hebben nu een dochtertje van 7 maanden. Vanaf haar geboorte hebben we een pittige start gehad en nog steeds zo wat een beetje. Dit was mij eerste zwangerschap. Tijdens de zwangerschap heb ik best veel stress gehad etc. We waren nog toen bezig met de verbouwing. Dus tijdens mij zwangerschap was ik aan het klussen verven enzo. Omdat ik niet zwanger kon raken en behandelingen nodig had was mj wondertje plots na 4 jaar in mij buik. Maar goed alles bij elkaar ben ik op 38 weken bevallen. Voor mij is de bevalling super snel gegaan. Ik kreeg weeenstorm en na 40 minuten was ons wondertje geboren. Dus binnen 1 nacht is alles gebeurd. Mij lichaam heeft nog nooit zo veel pijn ervaren. Ook dat ik steeds terug denk aan de bevalling. Zoals ik al zei we hebben een hele moeilijke op start problemen gehad met ons dochtertje. Ze is echt een pittige, tempramente volle dametje. Ook dat ik wel eens vaak twijfel aan me zelf als ik wel een goeie moeder ben. Soms lukt mij het nog niet eens om een flesje te geven omdat ze tegenstribbeld. Of om in slaap te krijgen. Ik vind het knap hoe meeste mamas een ritme hebben. Ik vraag me eigen heel vaak af van hoe dan waarom hebben wij geen ritme? Ik volg mij dochtertje gewoon als ze honger heeft geef ik ze fles als ze slaap heeft probeer ik ze te laten slapen. Maar elke dag lijkt het net of er een gevecht is. Ze zeggen toch als je bent bevallen zit je op een roze wolk nee we hebben echt een hele donkere wolk boven ons gehad. Ondanks alles geniet ik toch wel van mij kleine wondertje. Alleen ik ben heel erg bang voor een 2de. Mij man is enigskind en ik zelf zijn met zijn 4e thuis. Dus ik weet hoe fijn het is om zus en broers te hebben. Ik wil ook wel heel graag een 2de maar iets houd me echt tegen. Wat zouden jullie doen of hebben gedaan? Sorry voor de lange tekst