mij tijd:D

Goedenmiddag,

Alweer enige tijd geleden dat ik wat heb getypt...
Met Jorn gaat het super. ik moet 4 juli weer met hem naar het cb voor de 2e reeks prikken en dan zien we ook weer hoe groot en zwaar hij is. ik denk dat mijn minimannetje nu zo rond de 6 kilo is. Hij is hartstikke druk... slaapt weinig meer tussen de flessen. en als ie slaapt is het hooguit een uurtje... opzich is dat best wel vermoeiend, want vaak houd het in dat ik hem dan 2 uur moet vermaken tot de volgende fles. en daardoor heeft ie vaak ook eerder honger... maar hij doet het verder super. hij gaat zelf zitten als ie in halfzit houding zit en momenteel vind ie het helemaal geweldig om daarna te gaan staan (wel met hulp natuurlijk) het spelletje vliegtuig spelen vind ie helemaal super, dan ligt ie helemaal in een deuk! zo lief!

Laatst vertelde ik al, dat het tussen alex en mij niet zo goed gaat. en dat we financieel in de problemen zullen komen (is maar goed dat zijn voeding gratis is. :S:S:S) nu zo.. Alex en ik hebben een heel goed gesprek gehad. en het gaat nu weer goed. hij is nu proberen werk te vinden. want eindelijk is het tot hem door gedrongen dat we het anders niet redden en dat een baby best wel een hoop geld kost.

nu de topic titel... vandaag heb ik mij tijd :D

Vanochtend lekker samen met Jorn uitgeslapen tot 10 uur. en daarna heb ik Jorn weg gebracht naar mijn ouders. ff een rondje door mijn huis geweest. net heerlijk gebadderd, maskertje op, boekje lezen... en straks ga ik fijn naar de kapper!!! op kosten van mamslief :D mijn extensions worden eruit gehaald en mijn haartjes worden geverfd... :D niet dat dat echt nodig is, maar heb nog een gratis verfbeurt tegoed :D:D
Daarna haal ik mijn minimannetje natuurlijk direct weer op.. want moet eerlijk zeggen ben nu dik 2 uur zonder hem en ik mis em nu al heel erg!!!

super dat het goed gaat met jorn en dat alex wakker is geworden is toch een last minder op je schouders..

leuk he dat van half zit naar zit ethan is daar ook zo mee bezig die zit dan echt te huppen en soms schiet hij dan te ver en ligt hij met zijn neus tussen zijn voeten haha..

ow heerlijk die mij tijd of niet.. geniet er lekker van dan kun je straks er weer tegen aan

Heerlijk even een dagje voor jezelf!
Maar begrijp me niet verkeerd maar het is toch logisch dat je man werk gaat zoeken? We moeten toch allemaal werken om te kunnen leven? Zeker als je nog de zorg hebt voor een kleintje.

Terug
Bovenaan