Mije, Erika e.a

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Hier ben ik dan eindelijk weer eens een keertje! Irritant hoor, na vorige maandag kon ik met geen mogelijkheid meer op het forum komen.... Ik dacht dat iedereen het had maar zie nu toch nog veel berichtjes van vorige week dus waar het nu aan ligt???

Mije, ik ben afgelopen dinsdag/woensdag helaas ook weer gewoon (?) ongesteld geworden. Echt balen want ik had er deze keer eindelijk eens een goed gevoel over. Het rare is dat ik nu opeens ook een cyclus had van maar 26 dagen???? Ik ga dus in ieder geval met je mee naar ronde 10, zucht ;-(

Erika en andere meiden: doordat ik niet meer op het forum kon komen kon ik dus ook de lijst niet meer updaten, sorry.
Ik zou het wel fijn vinden als jij het een tijdje wil doen Erika want ik wil de komende tijd toch proberen wat minder op het forum te komen en met dat verzorgen van de lijst kom je er toch bijna dagelijks....
Wil je dan ook mijn nieuwe NOD erop zetten? Dat wordt 20 oktober, ronde 10 (ik sta nu bij 24-9)..

Liefs, Juul

ps. Aurora, jij ook bedankt voor je berichtje. Ik heb ook even op je website gekeken, je gesprek bij de gyn. geeft nog aardig wat info, bedankt!!

Hai Juul,

Oh, echt balen dat je weer ongesteld bent geworden. Het is zo shit...ik weet wat je bedoelt.
Wil je minder op het forum komen om er wat afstand van te doen? Opzich is dat wel wat, al vind ik het wel fijn om met 'lotgenoten' te mailen. Anders zie ik echt alleen maar vrouwen om me heen die binnen een maand zwanger zijn geworden...
Laten we afspreken dat we allebei voor de 12de maand zwanger zijn. Dat lijkt me nou echt een geschenk.
Ik kan trouwens ook heel vaak niet op het forum komen. Echt zo hinderlijk. Ik was zo benieuwd naar je uitslag...shit, het leek me nou echt mooi als het je gelukt was.
Nou, we houden elkaar weer op de hoogte!
xMije

Terug
Bovenaan